וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ'לו ליפי: "ברצלונה מעולם עוד לא פגשה יריבה כמו יובנטוס"

המאמן האיטלקי סבור שבארסה פייבוריטית לגמר האלופות, אבל טוען: "הכוכבים שלה יגלו שמול יובנטוס יהיה קשה להם להוכיח כמה הם טובים". וגם: הקרב על הטרבל

מאמן כדורגל לשעבר, מרצ'לו ליפי. GettyImages
"זה לא יהיה טיול בפארק". ליפי/GettyImages

מרצ'לו ליפי, מאמן יובנטוס לשעבר והאיש שהצעיד את איטליה לזכייה באליפות העולם, סבור שברצלונה היא הפייבוריטית לזכייה בליגת האלופות, אבל מאמין שלא יהיה לה קל מול יובנטוס בגמר הצ'מפיונס בברלין ב-6 ביוני.

"ברצלונה פייבוריטית, אבל זה לא יהיה טיול בפארק", אמר ליפי, "כשקבוצות מגיעות לגמר, הן לא משנות את התכונות המאפיינות שלהן. ברצלונה מעולם לא פגשה קבוצה כמו יובנטוס, שיודעת לכווץ את ההגנה ועם כזאת יכולת הגנתית, ובמקביל יש לה את היכולת לתקוף כשהיא זוכה בכדור.

"ברצלונה עדיין פייבוריטית בגלל השחקנים הנפלאים שיש לה בהתקפה ובגלל הכישרון שלהם, למרות שמול יובנטוס הם יגלו שדי קשה להם להוכיח עד כמה הם טובים, במיוחד לא מול אחד השוערים הטובים בעולם".

שתי הקבוצות, כידוע, כבר זכו באליפות המקומית, לשתיהן עוד מצפה מפגש בגמר הגביע (יובנטוס מול לאציו ביום רביעי, ברצלונה מול בילבאו ב-30 במאי), שתיהן יכולות להשלים דאבל לפני הגמר, ושתיהן יכולות להשלים טרבל מדהים. "זה נכון", אומר ליפי, "שתיהן לקחו אליפות, לשתיהן יש את גמר הגביע לפני, אבל ב-6 ביוני הן ייאבקו על התואר החשוב מכולם. זה לא עוזר לדבר על טרבל בשלב הזה".

ניימאר עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. AP
יסתדרו? מסי וניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully