וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הפסידה 3:0 לווסט ברומיץ', הרחקה הזויה לפברגאס

הבלוז נכנעו בחוץ אחרי שהבטיחו אליפות, בראהינו כבש צמד (9 ו-47 בפנדל), בראנט הוסיף (60). הקשר הספרדי בעט את הכדור על שחקני היריבה בפתאומיות וספג כרטיס אדום ראשון מאז 2006

one
שחקן צ'לסי, ססק פברגאס, מקבל כרטיס אדום. רויטרס
איבד את העשתונות. ססק פברגאס מקבל אדום/רויטרס

כנראה שצ'לסי יצאה לפגרה מעט מוקדם מדי. הבלוז, שכבר הבטיחו זכייה באליפות, הפסידו הערב (שני) בליגה אחרי שלא עשו זאת מאז ה-1 בינואר, כשנכנעו 3:0 מול ווסט ברומיץ' בחוץ, מחזור אחד לסיום העונה באנגליה.

ז'וזה מוריניו העניק גם הפעם מקום בהרכב לרובן לופטוס צ'יק הצעיר (השלים 69 מתוך 74 ניסיונות המסירה שלו), ואף הכניס בשלב מאוחר יותר את אייזאה בראון בן ה-18, שערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של הבלוז, דווקא מול הקבוצה שממנה הגיע (שיחק בשורותיה ארבע דקות בעונת 2012/13).

המשחק נפתח עם שער נהדר של המארחת. סיידו בראהינו הנפלא הוכיח פעם נוספת כמה הוא כשרוני, כששלח בעיטה נהדרת לרשת של טיבו קורטואה כבר אחרי תשע דקות. 20 דקות לאחר מכן, בדקה ה-29, נרשם הרגע ההזוי של המשחק. הקשר הספרדי, ססק פברגאס, כנראה השתעמם, ובזמן שהמשחק נעצר בעט את הכדור לעבר יריביו והצליח לפגוע בהם. השופט שראה זאת לא היסס ושלף לו כרטיס אדום. פברגאס לא הורחק מאז ינואר 2006.

ווסט ברומיץ' לא נבהלה מההובלה, והכפילה את היתרון בדקה ה-47, לאחר שבראהינו הרשית בפעם ה-14 העונה כשדייק מהנקודה הלבנה בפעם הרביעית העונה. רק סנטי קאסורלה (6) וסרחיו אגוארו (5) כבשו יותר פנדלים ממנו. את התוצאה חתם כריס בראנט בדקה ה-60, כששלח פצצה לרשת של קורטואה מתוך הרחבה.

שחקן צ'לסי, ססק פברגאס. GettyImages
התנצל, אך זה היה מאוחר. ססק פברגאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully