וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי לא מוותרת על ליגת האלופות, גם פיורנטינה ניצחה

בניטס קטע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 2:3 קשה על צז'נה וצימק את הפער מלאציו לשלוש נקודות. צמד למרטנס. הוויולה הביסו את פארמה 0:3 והתקבעו במקום החמישי

שחקן נאפולי דריס מרטנס מכניע את שוער צ'זנה פדריקו אליארדי. AP
צמד נינוח. מרטנס/AP

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית הגיעה הערב (שני) לסיומו עם שני משחקים. נאפולי צימקה את הפער מהמקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות לשלוש נקודות בלבד, לאחר שניצחה בביתה 2:3 את צז'נה. בכך קוטעים רפא בניטס ושחקניו רצף של שלושה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון, ובשבועים הנותרים יש להם שני משחקי עונה: מול יובנטוס ולאציו.

גרגואר דרפל הפתיע כשהעלה את המדורגת 19 שכבר ירדה ליגה ליתרון בדקה ה-15, אך דריטס מרטנס (19) ומנולו גביאדיני (20) דאגו להשלים מהפך מהיר. דרפל השלים צמד והשווה ל-2:2, אך המילה האחרונה היתה שייכת למרטנס, שהשלים גם הוא צמד והעניק למארחת ניצחון חשוב בדקה ה-57.

פיורנטינה רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות והתאוששה מההפסד לסביליה בליגה האירופית, כשעלתה למקום החמישי בליגה האיטלקית, המוביל לליגה האירופית. הוויולה עברו שבוע לא קל, אחרי שהודחו בחצי גמר הליגה האירופית, אך נראה שגם בעונה הבאה הם יהיו במפעל השני בחשיבותו באירופה אחרי 0:3 על פארמה. הוויולה עלו ליתרון כבר אחרי 13 דקות כשגונסלו רודריגס הרשית את שערו השביעי העונה. בדקה ה-30 החלוץ הוותיק, אלברטו ג'ילרדינו, נכנס גם הוא לרשימת הכובשים כשבדקה ה-56 עשה זאת גם מוחמד סלאח, שכבש שער שישי העונה.

שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
בדרך לאירופה. שחקני פיורנטינה חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully