וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שלומי הרוש נפצע בידו וככל הנראה גמר את העונה

18.5.2015 / 22:38

הגארד המוביל של חולון נפגע במהלך ההפסד לראשון לציון בשורש כף ידו וגובס מחשש לשבר. צילום ראשוני שנעשה לו לא גילה את השבר, ובקבוצה מחכים ל-MRI שיקבע האם יוכל לחזור לסדרה

one

אם איבוד הביתיות במשחק הבכורה של רבע גמר הפלייאוף למכבי ראשון לציון לא הספיק, הפועל חולון ככל הנראה איבדה את הישראלי המוביל שלה שלומי הרוש עד לסיום העונה. הגארד נפצע במהלך המחצית השנייה של המשחק ביום שבת נגד ראשון לציון בכף ידו, אך המשיך לשחק, והצליח לסיים את המשחק. בלילה החל הרוש לחוש בכאבים ונלקח לבדיקה אתמול שם התגלה חשש לשבר בשורש כף היד, ולפציעה נוספת בשרירי הרגל, וכצעד מניעה הוחלט לגבס אותו. בצילום שנערך להרוש היום לא התגלתה פציעה, ובחולון ינסו לערוך לו בדיקת MRI כבר מחר כדי לגלות את מקור הכאבים.

הרוש עמד במרכז העניינים במשחק, בו הפסידה חולון 80:76 לאחר ההארכה, כשברבע השני התעמת עם אייזיאה סוואן מראשון לציון, ובסיומו של העימות נגח הגארד האמריקאי של הכתומים בפניו של הרוש. שופטי המשחק החליטו להרחיק את סוואן שיעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בבית הדין של איגוד הכדורסל, כשלאחר הדיון יוכלו בקבוצות לדעת האם סוואן יוכל להשתתף במשחקים הבאים בסדרה.

בחולון היו מאוכזבים מאוד מההפסד לראשון לציון אך ניסו מאז להרים את השחקנים לקראת המשך הסדרה, "נהיה חייבים לנצח בראשון ביום חמישי כי אם נהיה בפיגור 2:0 זה כבר כמעט בלתי אפשרי", אמרו היום בקבוצה. אחת הנקודות עליה ניסו לעבוד בקבוצה מאז ההפסד הוא הורדת מפלס הלחץ וההתרגשות שככל הנראה הובילו את השחקנים ל-20 החטאות עונשין.

גארד הפועל חולון שלומי הרוש. נמרוד סונדרס
צרות בחולון.הרוש/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully