וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רלף רנגניק: "ברור שציפינו מעומר דמארי ואמיל פורסברג להרבה יותר"

המנהל המקצועי של ר.ב. לייפציג הודה כי במועדון ציפו לקצת יותר משני החלוצים שנרכשו בינואר תמורת למעלה מעשרה מיליון יורו. הקבוצה, שהשקיעה סכומים גדולים, לא תעלה וצפויה לערוך שינויים בסגל

עומר דמארי חלוץ ר.ב. לייפציג (ימין) מול בנימין הובנר שחקן אינגולשאדט. GettyImages
לא כבש עדיין במדי לייפציג ונשאר מחזור אחד לסיום העונה. דמארי/GettyImages

ב-14 בינואר עבר עומר דמארי לר.ב. לייפציג מאוסטריה וינה, בה שיחק במשך חצי עוונה. חלוץ נבחרת ישראל שותף מאז ב-10 משחקים, מתוכם שבע פעמים בהרכב, אבל שערים אין. לייפציג, ששייכת לתאגיד רד בול והשקיעה סכומי עתק ברכש, עברה עונת בכורה לא מוצלחת במיוחד בבונדסליגה השנייה ואיבדה כל סיכוי לעלות לליגה הבכירה כשהיא במקום השישי עם 47 נקודות, שמונה פחות מהמקום השלישי שמוביל למשחקי פלייאוף.

בגרמניה החלו לעסוק בתכניות של הקבוצה לעונה הבאה, כשהחלוץ הגרמני של ורדר ברמן דאבי זלקה כבר נרכש תמורת 10 מיליון יורו וגם המושאלים - כשבראשם מאסימו ברונו - צפויים לחזור. המנהל המקצועי של קבוצות רד בול כולן רלף רנגניק התייחס לרכש שעשתה ר.ב. לייפציג בחלון ההעברות של ינואר, כשפרט לדמארי הגיע גם החלוץ אמיל פורסברג כשעל השניים שילמה הקבוצה למעלה מ-10 מיליון יורו. רנגניק הודה כי: "ברור שציפינו ליותר מדמארי ופורסברג". אגב, גם השבדי בן ה-23 לא כבש אף שער מאז שנרכש ממאלמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully