וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני הבא: אוהדי בית"ר, מכבי ת"א והפועל ת"א באותו מקום

בית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב, כשעתיים אחרי שקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל ירושלים. המשטרה: "המצב לא אידיאלי, נקיים הערכת מצב כבר בימים הקרובים"

צילום מסך

ביום שני הקרוב צפויה למשטרת ירושלים הרבה מאוד עבודה. בית"ר ירושלים אמורה לארח את מכבי תל אביב ב-21:00 באצטדיון טדי, כאשר שעתיים לפני כן יתקיים משחק פלייאוף הכדורסל בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב בארנה. בשתי המנהלות מודעים לנושא בימים האחרונים, אך הסבירו כי לא ניתן למצוא פתרונות אחרים ולכן כך נקבע סדר המשחקים. במנהלת הכדורסל בדקו אפשרות לקיים את המשחק בראשון, אך בשל אירוע שצפוי להתקיים בארנה זה לא התאפשר.

מעבר לכל בעיות החניה, הפקקים והלוגיסטיקה, נוצרה סיטואציה שעשויה להיות נפיצה שכן לאותו מתחם אמורים להגיע אוהדים של בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב והפועל תל אביב. הצפי הוא שלשני המשחקים ביחד יגיעו 20-25 אלף צופים.

במשטרת ירושלים אמורה להיערך מחר היערכות לקראת האירועים, אך כבר עתה אומרים: "ברור שהמצב לא אידיאלי ונצטרך לקיים הערכת מצב כבר בימים הקרובים. המשחקים אושרו מבחינתנו וניתן את המענה הדרוש. תמיד יכולות להיות הבעיות הלוגיסטיות ובעיות החניה הידועות, אבל זה כבר משהו שלא בשליטתנו. ניערך לתת מענה לשני המשחקים, כפי שעשינו בעבר".

מי שתצטרך לתת מענה לוגיסטי היא עיריית ירושלים, עליה יהיה לדאוג לבעיית החניה באזור. עיקר הבעיה צפויה לקראת השעה 21:00 אז יוצאים החוצה האוהדים מהארנה וכמות גדולה של אוהדים תגיע לטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully