וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי ידרוש שחקנים כחלק מעסקת ההעברה של רועי קהת

בעלי קרית שמונה החליט עקרונית לבקש שחקנים ממכבי תל אביב או מכבי חיפה בתמורה לקשר. אם העסקה תתבצע מול האלופה, שרצקי ידרוש את שון גולדברג, אם קהת יעבור לסמי עופר שחר הירש יהיה על הכוונת

one

בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, ידרוש תמורת רועי קהת העברת שחקן אחד לפחות, בנוסף לסכום כסף. לוואלה ספורט נודע שאם הקשר יעבור למכבי תל אביב, שרצקי ידרוש תמורתו את המגן שון גולדברג, ואם העסקה תתבצע מול מכבי חיפה הוא עשוי לנקוב בשמו של החלוץ שחר הירש.

אף ששרצקי היה רוצה לראות את קהת בן ה-23 מוביל את קרית שמונה גם בעונה הבאה, הוא הבין כי יתקשה להשאירו, ונתן לו את ברכת הדרך לעזוב. עם זאת, הוא אינו מתכוון להתפשר על הדרישה ששחקן אחר יעשה את הדרך ההפוכה, בין אם מקרית שלום או מכפר גלים, כשמדובר בהעברה מלאה של כרטיס השחקן, ולא בהשאלה. הסכום הכספי שישולם לקרית שמונה נתון לדיון, שכן סעיף השחרור של קהת נוגע רק להעברה לחו"ל, והוא צפוי לנוע סביב מיליון אירו.

לנכונות למלא אחר הדרישה הזאת, כמו גם להעברה אפשרית של שחקן נוסף מכל קבוצה, עשוי להיות משקל מכריע בבחירת הקבוצה שאליה יעבור בסופו של דבר קהת. שמו של הירש כשחקן ממכבי חיפה אינו מגובש עדיין לחלוטין, בעוד שגולדברג הוא השם ששרצקי רוצה לראות מגיע מהאלופה.

גולדברג הושאל במהלך חלון ההעברות של החורף להפועל תל אביב במסגרת עסקת גילי ורמוט, בעוד ששחר הירש שיחק כמושאל לאורך כל העונה בהפועל פתח תקווה, וירד עמה ליגה. שרצקי הביע עניין בחלוץ בן ה-22 עוד כשהיה שייך להפועל חיפה ושיחק כמושאל במדי עפולה.

קהת כבש העונה תשעה שערים, כולל אחד אתמול (ראשון) מול מכבי תל אביב, קבוצת נעוריו. לאחר שנה בבוגרים בקרית שלום הוא הושאל להפועל באר שבע, ושוחרר ממכבי תל אביב בתום בוררות, כשכרטיס השחקן שלו בידיו, וגם כיום הוא מחזיק בבעלות על 50 אחוז ממנו. הוא הצטרף לקרית שמונה בינואר 2014, לאחר שפתח את העונה שעברה במדי מכבי יבנה מהליגה הלאומית, וזכה עמה בגביע המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • רועי קהת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully