וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: החגיגות של ברצלונה, הילד של רוני גונב את ההצגה

הקטלאנים פרסמו קליפ רשמי שלוקח את הצופים מאחורי הקלעים לחגיגות האליפות. הבן של כוכב יונייטד חתם למעריצים מחוץ לאולד טראפורד, תופעת היוטיוב חוזרת עם עוד דאנק יצירתי

19:54: חגיגות האליפות של ברצלונה, מאחורי הקלעים

18:10: הבן של ויין רוני חותם למעריצים

כוכב מנצ'סטר יונייטד פרסם בטוויטר שאמש חתם למעריצים מחוץ לאולד טראפורד. ואז, ולפתע, ראה את בנו בן החמש קאי עושה את הדבר הבא:

16:21: אלימות משטרתית בפורטוגל

אוהדי כדורגל בכל העולם סובלים מאלימות משטרתית. קחו לדוגמא את המקרה הבא, שאירע בפורטוגל, לאחר חגיגות האליפות של בנפיקה. שוטרים הכו אוהד לעיני בנו ולעיני אביו, ולאחר מכן תקפו גם את האב. הכל אל מול עדשת המצלמה. זהירות: הווידאו לא קל לצפייה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

12:40: אנדרס נוצ'יוני משחזר נשיקה

בטח נתקלתם כבר בנשיקה הרטובה של MVP פיינל פור היורוליג אנדרס נוצ'יוני עם חברו לקבוצה פקונדו קמפאצו. עכשיו מסתבר שזאת לא הייתה הפעם הראשונה.

12:30: צפו בכתבה: סיפורה המרגש של הקופצת במוט העיוורת

12:25: מתיאוס מפרק את המוזיאון של באיירן

לותר מתיאוס היה קפטן באיירן מינכן, אבל יחסיו עם אלופת הבונדסליגה לא משופרים, בלשון המעטה, ולא מאתמול. מאמן מכבי נתניה לשעבר דרש ממנהלי המוזיאון של באיירן להשיב לו את הנעל שלו ממונדיאל 1990, שבו הניף את גביע העולם עם גרמניה המערבית. הסיבה: אי זימונו למשחק ראווה בחסות באיירן.

12:10: רונאלדיניו ממשיך להתעלל בשוערים

13 שנה אחרי שהימם את דייויד סימן ברבע גמר המונדיאל, וכשהוא בן 35, רונאלדיניו סיפק שחזור של השער ההוא. הפעם זה היה במעמד חשוב קצת פחות, במדי קורטרו המקסיקנית מול ורקרוז, אבל לא פחות יפה. המשחק, אגב, הסתיים בניצחון 1:2, בזכות אותו שער.

11:45: הדאנק החדש של ג'ורדן קילגנון

את ג'ורדן קילגנון, שחקן כדורסל סמי-מקצועני שהפך לסנסציית יוטיוב, למדנו להכיר בזכות הדאנקים הייחודים שלו ובראשם דאנק העקרב הנודע שלו. עכשיו הוא מנסה דאנק מסוגנן חדש ולא פחות מרשים.

וזה, לכל מי שפספס, הדאנק שהפך את קילגנון לתופעה

עוד כמה ביצועים של קילגנון

11:40: קסיאס לא ממש התעניין במשחק של ריאל מדריד

איקר קסיאס סופג העונה הרבה מאוד ביקורות על היכולת שלו ובמשחק החשוב מול אספניול אמש הוא איבד את מקומו בין הקורות לטובתו של קיילור נבאס. מסתבר שהשוער הוותיק מצא דרך טובה להעביר את הזמן על הספסל ובזמן שחבריו נאבקים באספניול על הדשא, הוא מצא זמן לשחק בפלאפון לצידו של פאביו קואנטראו.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. one
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד/one

11:30: אנצ'לוטי נהנה מסיגריה טובה ביציע

קרלו אנצ'לוטי לא עמד אמש על הקווים של ריאל מדריד במשחק מול אספניול בשל עונש ההשעיה שספג. אולי בשל הריחוק מהמגרש ואולי בשל אווירת סוף העונה, המאמן האיטלקי הרשה לעצמו להדליק סיגריה בזמן המשחק של קבוצתו.

10:30: הכמעט תאונה של נובאק דג'וקוביץ'

נולה חגג את הניצחון על רוג'ר פדרר והזכייה בטורניר רומא בסטייל, עם בקבוק שמפניה. למזלו הרב, כשפתח אותו הוא ניצל מפציעה לא שגרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully