וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה יסדר לאופיר מרציאנו קבוצה בליגה הספרדית?

18.5.2015 / 11:18

באשדוד מקווים כי קשריו של בן זקן עם נשיא ברצלונה לשעבר יסייעו לקדם עסקה עבור שוער הנבחרת, שפועל להוצאת דרכון ספרדי. חטאפה מתחתית הליגה הבכירה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו

one

במ.ס. אשדוד בטוחים כי קשריו של ג'קי בן זקן עם חואן לאפורטה, נשיא ברצלונה לשעבר, יפתחו לאופיר מרציאנו דלתות בליגה הספרדית הראשונה. מרציאנו דובר ספרדית והוא גם בתהליך של הוצאת דרכון ספרדי בזכות שורשיה של אמו. בכל אופן לבן זקן עסקים עם לאפורטה בברצלונה והוא יוכל להיעזר בקשרים שלו בספרד כדי לקדם את המעבר של מרציאנו.

חטאפה הספרדית מגלה עניין במרציאנו, אחרי שצפתה בו בוידאו, אך באשדוד ציינו שטרם הוגשה פנייה רשמית מהספרדים אליהם.

אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
בקרוב בספרד? מרציאנו/ברני ארדוב

גם דודו דהן סוכנו של מרציאנו פועל בעניין בליגות נוספות. מרציאנו היה קרוב לעבור בחלון ההעברות האחרון להפועל באר שבע והעסקה הזו עוד עשויה לצאת אל הפועל, אם שוער הנבחרת לא ייצא לאירופה. בסביבתו של מרציאנו מעדיפים שהוא ימצא לעצמו קבוצה באירופה ויצליח לשחזר ולו חלק מהקריירה שעשה דודו אוואט.

בתוך כך, עבר אתמול (ראשון) מרציאנו ניתוח קל אותו דחה זמן רב בשל קרבות התחתית של מ.ס. אשדוד. הבוקר הוא כבר התאושש מהניתוח, אבל לא מהירידה של הקבוצה ללאומית. "שתי דקות לסיום המשחק בבלומפילד, הבנתי שהכל נגמר ואז הכל התפרץ החוצה", סיפר על הבכי שלו בתום המשחק. "ראיתי מול העיניים את כל האנשים הטובים שגדלו איתי וגידלו אותי במועדון וכאב לי שהם יירדו עם הקבוצה לליגה הלאומית ואז הכל התפרץ לי החוצה בבת אחת. אני זוכר שבאו הרבה לחבק ולנחם אותי. מאמן השוערים שלי איתי זילפה שהיה בשבילי העונה גם בקבוצה וגם בימי הנבחרת, משה אוחיון שקיבל אותי כנער במ.ס. אשדוד כשעליתי לבוגרים וממנו למדתי המון וגם התרגשתי כשתום אלמדון מהפועל תל אביב בא להגיד מילה טובה. היה לי ברור שג'קי לא יעמוד בדרכי ויעשה הכל כדי שאתקדם הקיץ למועדון אחר. אני משאיר את הכפפות לרועי משפתי שצריך להיות השוער הראשון ואני משוכנע שהוא יחזור עם אשדוד בעוד שנה מהיום לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully