וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "הסדרה הזאת תהיה קשוחה, כדורסל גדול לא יהיה פה"

18.5.2015 / 9:42

הפועל ירושלים מעודדת מהניצחון הצמוד על הפועל תל אביב בפתיחת רבע גמר הפלייאוף, טיוויין מקיי: "המשחק הזה הוא הסיפור של כל העונה שלנו". אופטימיות בהנהלה לאחר הפגישה עם ראשי היורוליג

צילום מסך

בהפועל ירושלים יצאו מעודדים מהניצחון אתמול (ראשון) על הפועל תל אביב בפתיחת רבע גמר הפלייאוף, 67:75, שהושג בתום משחק צמוד. "מדובר בסדרה, ויש עוד משחקים לנצח כדי להעפיל להעפיל לשלב הבא", נאמר לשחקנים בסיום, כשדגש מיוחד ניתן לטעויות במחצית השנייה.

בר טימור, אקס הפועל תל אביב, סיכם: "יש להם קבוצה טובה, ברור שכל המשחקים יהיו צמודים עד הסוף. הייתה לנו נפילה ברבע השלישי אבל טוב שחזרנו מזה לניצחון, כי זה הכי חשוב. הסדרה הזאת תהיה קשוחה וקשה, בלי כדורסל גדול, אבל יהיה כיף.

"בדרך כלל משחקים כאלה מתחילים עם יותר לחימה ופחות כדורסל, זה לא היה ככה הפעם. לא הופתענו מזה שהם לא היו אגרסיביים בהתחלה ולא חשבנו על זה, פשוט שיחקנו. יכול להיות שאם היינו בורחים בתחילת המשחק, המשחק היה קל יותר עבורנו. ידענו שהם יחזרו לעצמם אבל למרות הנפילה שלנו ידענו גם לחזור ולנצח".

הגארד טיוויין מקיי הוסיף: "המשחק הזה הוא הסיפור של כל העונה שלנו, הייתה לנו ירידה ברבע הרביעי, לכל קבוצה יש עליות וירידות, צריך לדעת להישאר חיוביים. שיחקנו טוב יותר בשתי הדקות האחרונות, עשינו עצירות וניצחנו. ההגנה תיקח אותנו לרמות הגבוהות, אנחנו צריכים להמשיך לשחק את ההגנה שלנו והכל יהיה בסדר. יש לנו סיכוי כמו כל קבוצה בפלייאוף, ברור שרוצים להתקדם כל יום, אבל אני אוהב את הסיכויים שלנו.

"לא כל השחקנים נרשמים למשחק, אבל צריך להישאר מקצוענים", הוסיף מקיי, שנאלץ לחלוק משחקים עם דרווין קיצ'ן, "להתאמן חזק, וכשהמאמן קורא לך אתה עולה למגרש. אם אתה לא נרשם, תחזור לאולם ותתאמן חזק, ותקווה שירשמו אותך למשחק הבא. אני מתאמן חזק".

בתוך כך, הנהלת ירושלים נפגשה במהלך הפיינל פור במדריד עם ראשי היורוליג, ודנה עמם בהצטרפות האפשרית של המועדון למפעל בעונה הבאה. ראשי ירושלים, ובהם הבעלים אורי אלון, חזרו מספרד בתחושה אופטימית לגבי סיכוייהם לקבל כרטיס חופשי לעונה הבאה, ונתמכו בכך שהם עומדים בכל הקריטריונים להיכנס להשתתפות: כמות קהל גבוהה מהממוצע, העומד על 4,300 צופים, תקציב גבוה יחסית, אולם חדיש ויציבות ניהולית. עם זאת, הם מבינים שהדבר שיקדם אותם יותר מכל בדרך למטרה הוא זכייה באליפות, שלדבריהם "תשפר משמעותית את הסיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully