וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיק ניסים: "לא היה פה עניין של נקמה, ידענו שחיפה קבוצה טובה"

18.5.2015 / 9:23

הפועל אילת עלתה ל-0:1 על מכבי חיפה ברבע גמר הפלייאוף אחרי התבוסה הקשה שספגה מהירוקים בסיבוב השלישי. הגארד הוותיק שהצטיין: "ידענו שנצטרך לשחק אגרסיבי לפחות כמו חיפה"

one

הפועל אילת פתחה אמש (ראשון) את רבע גמר הפלייאוף ברגל ימין כשהביסה באולמה הביתי את מכבי חיפה 74:95. הקבוצה של אריק שיבק פתחה את המשחק בסערה והוליכה 11:26 בסיום הרבע הראשון, כשמהשלב הזה החלה חיפה לנגוס בהפרש עד שצימקה ל-51:49, 5 דקות לסיום הרבע השלישי. באילת לא פחדו, הלכו לאדריאן יוטר ועמית שמחון וברחו שוב עד לניצחון. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות באילת, כשהמצטיינים היו אפיק ניסים ועמית שמחון עם 18 ו-17 נקודות בהתאמה. משחק מספר 2 בסדרה ייערך ביום רביעי ברוממה.

שחקן הפועל אילת אדריאן יוטר מול שחקן הפועל תל אביב יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
ממצטייני הניצחון. אדריאן יוטר/ברני ארדוב

"לא היה פה היה עניין של נקמה, הם הביסו אותנו ב-30 הפרש בבית והרגשנו עם זה מאוד רע", אמר לוואלה ספורט אפיק ניסים לגבי התבוסה שהנחילו הירוקים לקבוצתו בסיבוב השלישי בביתם, "באנו למשחק היום בידיעה שחיפה קבוצה טובה ואגרסיבית ונצטרך לשחק אגרסיבי לפחות כמוהם ואני שמח שזה באמת מה שעשינו בתור קבוצה. כל אחד נתן את האקסטרה וזה היה נראה טוב באופן קבוצתי".

על מניעת הקאמבק של חיפה אמר ניסים, "זה משחק כדורסל וזה משחק של טעויות, כל קבוצה עושה טעויות והשאלה היא איך מגיבים. כשהובסנו ב-30 הפרש לא הגבנו, והפעם ידענו איך להגיב במשחק צמוד, שמרנו טוב בהגנה, בהתקפה ידענו להתמודד עם מה שהם עושים בהגנה. ידענו שהם יהיו אגרסיביים וידענו להגיב וזה מה שחשוב".

על היכולת הנהדרת שלו במאני טיים של העונה הוסיף הגארד בן ה-34, "למדתי במשך השנים שבפלייאוף יש הרבה עניין מסביב, ומבחינתי צריך להתרכז בכדורסל וכל המחשבות האחרות גורמות לך לא להתרכז במשחק. המפתח היה להתרכז במה עושים נגד מכבי חיפה. מבחינתי רציתי לשחק את המשחק שלי, לדחוף את הקבוצה ולהביא רוח טובה לקבוצה, שהקבוצה תראה טוב, ואני שמח שזה מה שאפיין אותנו, שיחקנו אגרסיבי, וזה גרם לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully