וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ייגמר בצלחת? בשני הפועל ראשון לציון יכולה לחגוג אליפות

האדומים מגיעים ביתרון 1:2 למשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף, וניצחון או אפילו תיקו יעניק להם את הצלחת באולם הביתי. עידן מימון מקווה להניף את האליפות ה-13 בקריירה שלו במה שעשוי להיות משחקו האחרון בקריירה

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, עידן מימון, מול שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד, עומר גרא. קובי אליהו
דומיננטי בסדרה הזו. עידן מימון/קובי אליהו

האם נקבל מחר (שני, 19:45, ספורט 5) את משחקו האחרון בקריירה של עידן מימון? סדרת גמר פלייאוף הכדוריד מגיעה למשחק הרביעי כשהאדומים מוליכים 1:2 וזקוקים לניצחון אחד נוסף כדי לסגור את הסיפור ולחגוג את תואר האליפות ה-17 בתולדות המועדון והדאבל ה-11 שלו. מימון, שנחשב לשחקן המעוטר בתולדות המפעל שמחזיק כמעט בכל שיא אפשרי, הצהיר אמנם על פרישה בפתיחת העונה ועל רצונו לסיים את קריירת המשחק עם דאבל, אבל אם הוא יזכה באליפות ה-13 בקריירה שלו, עוד אולי נשמע על חדשות אחרות מהכוכב. מימון שמתקרב לגיל 41 הבקיע 11 שערים בסדרת הפלייאוף ו-31 בסך הכול החל מרבע גמר הפלייאוף.

תיקו או ניצחון של מכבי ראשון לציון יוביל למשחק חמישי ביום שישי ויגרום למצב מוזר בסדרה - אף לא ניצחון בית. מצב כזה קרה בדיוק לפני ארבע שנים, כאשר מכבי ראשון לציון ואס"א תל אביב הגיעו למשחק חמישי בסדרת הגמר בתוצאה 2:2, כשכל הניצחונות היו בחוץ (המשחק החמישי הסתיים ב-18:18, והצהובים זכו בצלחת האליפות בזכות הפרש שערים). בכל מקרה תהיה זו צלחת האליפות ה-30 שתנחת בעיר ראשון לציון השבוע.

למשחק מחר, שגם הוא 'סולד-אאוט' מבחינת הכרטיסים, מגיעות כאמור שתי הקבוצות אחרי ה-25:27 של הפועל ביום שישי האחרון בבית מכבי. אחרי שבשני המשחקים הראשונים זכינו לקצב של שער לכל 55 שניות עם סקור גבוה מאוד של 131 שערים, המשחק השלישי היה עם דינמיקה שונה, ובכך אנחנו משלימים שישה מפגשים העונה עם מאזן של שלושה ניצחונות לכל קבוצה, בהם שני משחקים שהסתיימו עד חודו של שער, שניים בהפרש של שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully