וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "היה ברור שיבוא בציפורניים", קטש: "נמאס ללכת עם מחמאות הביתה"

17.5.2015 / 21:58

מאמן ירושלים היה מרוצה מהניצחון על הפועל תל אביב, והחמיא להלפרין וברייס שחזרו לפרקט: "שיחקנו בהרכבים שלא שיחקו הרבה זמן". קטש מאוכזב: "שחקנים היו בלחץ ולא תפקדנו בתחילת המשחק"

צילום מסך

הפועל ירושלים לא מעדה עם פתיחת הפלייאוף וניצחה את הפועל תל אביב 67:75 בדרך ל-0:1 בסדרת רבע הגמר. יותם הלפרין חזר מפציעה היישר לחמישייה וסיים עם 13 נקודות, ליאור אליהו הוליך את קבוצתו של דני פרנקו עם 16 נקודות.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "ידענו שזה משחק ראשון ואנחנו מצפים מעצמנו לנצח אותו, אתה לא יודע לחזות את התסריט, אבל היה ברור שזה יבוא בציפורניים. החטאנו המון לייאפים ברבע השלישי, הבאנו את הכדור לאיפה שרצינו ולא סיימנו את זה, זה פגע בנו, פגע בביטחון. מבחינה התקפית הגענו לאיפה שרצינו, אבל זה משחק כזה שלפעמים אתה מאוד רוצה ולא הולך לך כמו שאתה רוצה, יש קבוצה בצד השני, ונגמר פרק ראשון".

על יכולתו של טוני גפני, שקלע 15 ובלט במאני-טיים אמר פרנקו: "טוני חלק מקבוצה, קבוצה מנצחת ביחד ומפסידה ביחד. עצרנו את הפועל תל אביב על 67 נקודות, זה מה שמאפיין אותנו, הכדורים שהגיעו לטוני יכלו להגיע לאחרים, ציפינו מאיתנו לנצח את המשחק הזה, וזה לא קל לבוא למשחק הזה בבית, היה גם לא מעט על הכתפיים של השחקנים, ושיחקנו בהרכבים שלא שיחקו הרבה זמן. זה משחק ראשון והיינו צריכים להכניס את יותם וברייסי לעניינים".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"הלחץ הוא רק בתקשורת". פרנקו/מגד גוזני

"אין שום הבדל, הלחץ הוא רק בתקשורת", הוסיף פרנקו, "בסופו של דבר יש לנו עבודה, מנצחים או מפסידים, צריכים לדעת להכין את הקבוצה למשחק ולשחק אותו. מעבר לזה אנחנו מצפים מעצמנו לנצח, יודעים שזה יהיה לא פשוט, צריך ללמוד מהמשחק הזה כי טעינו בהרבה דברים, מניח שהקבוצה השנייה מרגישה אותו דבר. יכול מאוד להיות שהפרק השני יהיה אחר".

על חזרתו של הלפרין למגרש אמר פרנקו: "נראה מה יהיה עם יותם מחר בבוקר, הנוכחות שלו וקבלת ההחלטות שלו ומעבר לזה שהוא יכול לקלוע, רמת היצירה שלו לשחקנים אחרים היא חשובה אבל צריך להעריך את המאמץ שהוא עשה, בא לפה אחרי הרבה זמן שהוא בחוץ וזה לא היה נראה כאילו שהוא היה פצוע. ניצחנו רק בקרב הראשון".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב 67:75 ועלתה ל-0:1

לכתבה המלאה
חזר מהפציעה היישר לחמישייה, והיה אחד הבולטים בירושלים. הלפרין/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש: "בסוף עבד יותר מבהתחלה. כשמאבדים 21 כדורים מול קבוצה שאוהבת לרוץ אז כל איבוד הופך לסל קל. הפסדנו את המשחק הזה בחצי הראשון, שום דבר שדיברנו, שחקנים היו בלחץ ולא תפקדנו בתחילת המשחק, לא הגנתית ולא התקפית. כל הכדורים הלכו לטובתם. אי אפשר לנצח ככה.

זאת עובדה ולא משנה מה שאני אגיד, אין לי תשובות למה שקורה לנו בסוף המשחק. במחזור השני של הליגה הפסדנו פה בנקודה וקיבלנו מחמאות, אני לא רוצה מחמאות, כל הפסד זה כישלון, ככה צריך לחוות פלייאוף. יש לנו משחק חובה מבחינתנו בבית, אם לא ננצח זה כישלון, נקודה. נמאס ללכת עם המחמאות הביתה. זה לא הזמן לעשות סיכומים, אנחנו באמצע סדרת פלייאוף".

"אנחנו עדים למשחקי פלייאוף ב-NBA ואין חוקים, צריך לבוא מרוכזים, צריך לעשות מחציות כמו במחצית השניה שלנו היום, להיות אגרסיביים, לשתי הקבוצות יש את היכולת לעשות ריצות. כשאני מסתכל על המשחק, למרות החלטות פחות טובות בדקות האחרונות, במיוחד הגנתיות, היינו צריכים להיות יותר מרוכזים בהגנה. לצערי, הביקורת העצמית של מתן היא יותר גבוהה מכל מה שאתם יכולים לחשוב. במיוחד כשמשחקים מול ליאור אליהו ודונטה, לא מכיר הרבה שחקנים שעוצרים אותם כמו מתן, ומבחינתנו הוא מפתח בסדרה הזאת. בהרבה מאוד מהלכים התקפיים אנחנו לא מצליחים להוציא לפועל את מה שאנחנו רוצים להוציא, חלק מחוסר סבלנות, חלק מקריאה לא נכונה של מצבים וחלק מלהיות אגרסיביים. ללכת למגעים ולא לפחד להשתמש באקסטרה כוח, אלה הדברים שצריך לעשות, כשקבוצה לא שוטפת התקפית, ולירושלים יש פורוורדים גדולים, אז יש חלק מהשחקנים שלא יכולים ליצור לעצמם שמקבלים פחות תרומה מהם. השחקנים האלה הם הברומטרים שלנו, אם הפורוורדים שלנו לא מקבלים זריקות חופשיות, סימן שאנחנו לא משחקים נכון".

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"יש לנו משחק חובה מבחינתנו בבית, אם לא ננצח זה כישלון, נקודה". עודד קטש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully