וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן בספק לאליפות העולם בקיץ

מארגני התחרות באינדונזיה טרם נענו, ונכון לעכשיו לא ברור האם זילברמן יוכל להתחרות בתחרות החשובה. הנבחרת הפסידה 3:1 לאיסלנד, וסיימה במקום ה-32 בטורניר בדונגואן

מישה זילברמן שחקן בדמינגטון ישראלי. רויטרס
עשוי להתקדם לעוד מיקום שיא. מישה זילברמן/רויטרס

הופעתו של שחקן הבדמינטון, מישה זילברמן, באליפות העולם שתתקיים בקיץ הקרוב מוטלת נכון לעכשיו בספק. הפניות של ההתאחדות הישראלית אל ההתאחדות העולמית וההתאחדות באינדונזיה, מארחת התחרות, טרם נענו, ובשלב הזה לא ברור האם תהיה מניעה לזילברמן להשתתף בתחרות. לאליפות העולם יש חשיבות גדולה מבחינתו של זילברמן, שכן מדובר בטורניר שמשפיע על הדירוג העולמי ועל השגת ניקוד אולימפי לצורך העפלה לריו. אגב, בשנה שעברה השתתף חובט בדמינטון מאינדונזיה בטורניר חצור הבינלאומית.

בתוך כך, בסוף השבוע הסתיימה הופעת ישראל בגביע סודירמן, נחשב לגביע הדייויס של הבדמינטון, עם הפסד במשחק ההצלבה מול איסלנד 3:1, לאחר שהצליחה לעלות מהמקום השני בבית 2, דרג 4. ישראל דורגה בסיום במקום ה-32 בטורניר שהתקיים בדונגואן. במשחק מול איסלנד נרשם הפסדו הראשון והיחיד של זילברמן בטורניר. זה קרה במשחק זוגות הגברים בו הוא שיתף פעולה עם אריאל שאינסקי, החובט מספר 2 של הנבחרת. השניים הפסידו 2:0 בתום משחק צמוד (21:11, 21:19).

עוד לפני כן, גבר זילברמן על קארי גונארסון 0:2 (8:21, 12:21), אך זה היה הניצחון היחיד של ישראל בהתמודדות שבה דנה קוגל הפסידה בנשים, אלינה פוגץ' ושאינסקי נוצחו בזוגות המעורבים. סין שמרה על התואר העולמי לנבחרות מעורבות יחד עם האלוף האולימפי לין דן לאחר 0:3 בגמר על יפן, ונקמה בה על ההפסד בגמר אליפות העולם לנבחרות גברים.

בעקבות הופעתו של זילברמן, המחבט עשוי לעלות למיקום שיא נוסף בקריירה, המקום ה-42 בעולם, או לכל הפחות להישאר במיקום השיא הנוכחי שלו, 43. זילברמן עושה את דרכו השבוע מסין לטורניר טרינידד-טובגו, שם הוא המדורג מספר 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully