וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל ופאולו סוזה זכו באליפות שוויץ, בנפיקה אלופת פורטוגל

המאמן הפורטוגלי לקח אליפות שנייה ברציפות, קבוצתו הניפה את התואר בפעם השישית ברצף וה-18 בסך הכול אחרי 0:0 ביתי מול יאנג בויז. בנפיקה שמרה על התואר בפורטוגל, זניט סנט פטרסבורג עם אליפות חמישית ברוסיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש אליפות. פאולו סוזה והצוות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב יכולה לזכות הערב (ראשון) באליפות. פאולו סוזה, המאמן שהוביל את הצהובים לתואר בעונה שעברה, כבר עשה זאת. פ.צ. באזל, קבוצתו של המאמן הפורטוגלי, סיימה היום בתיקו 0:0 ביתי מול השנייה בטבלה, יאנג בויז ברן והבטיחה לעצמה את התואר. בעקבות התיקו, באזל שמרה על יתרון של 11 נקודות על פני יאנג בויז, כאשר נותרו שלושה מחזורים לתום העונה.

עבור באזל, שהגיעה העונה עד שמינית גמר ליגת האלופות, מדובר בתואר אליפות מספר 18 ושישי ברציפות. היא יכולה להשלים דאבל כאשר תפגוש בגמר הגביע בעוד שלושה שבועות את סיון.

אוהדי בנפיקה חוגגים אליפות. AP
אוהדי בנפיקה במשחק האליפות/AP

בנפיקה זכתה באליפות פורטוגל בפעם ה-34 בתולדותיה והצליחה לשמור על התואר לראשונה מאז עונות 82/83 ו-83/84. זה קרה למרות 0:0 מול ויטוריה גימראייש, לאחר שגם פורטו השנייה מעדה עם 1:1 מול בלננשש.

יתרונה של בנפיקה עומד על שלוש נקודות כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום, אבל בזכות המאזן ביניהן (בנפיקה ניצחה 0:2 בדרגאו וסיימה ב-0:0 בבית) הסיפור נחתם. כוכבי העונה של בנפיקה היו הברזילאים ז'ונאס (18 שערים) ולימה (17).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הולק שחקן זניט סנט פטרסבורג חוגג שער. Epsilon, GettyImages
כבש את שער האליפות של זניט. הולק/GettyImages, Epsilon

זניט סנט פטרסבורג זכתה הערב באליפות הליגה הרוסית. זניט סיימה ב-1:1 בחוץ מול אופה מהתחתית, מה שהספיק לה לעלות ל-64 נקודות ולהבטיח לעצמה את התואר.

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש הובילה את הטבלה מהמחזור השני ועד לסיום העונה ושלטה ביד רמה בליגה. הולק, שכבש היום את השער שהעלה את זניט ליתרון עם פצצה מרחוק (32. האריס האנדיץ' השווה 87), מוביל את טבלת מלך השערים עם 14 וחברו לקבוצה, סלומון רונדון, מצא את הרשת עוד 12 פעמים. זניט פתחה את העונה עם שמונה ניצחונות רצופים, שיא כל הזמנים בליגה הרוסית.

הקבוצה מסנט פטרסבורג, שסיימה שנייה בעונה שעברה, זכתה באליפות בפעם החמישית (הקודמות היו ב-1984, 2007, 2010 ו-2012), וילאש בואש הוא המאמן הזר השלישי שזוכה עם זניט באליפות ברוסיה אחרי שלוצ'יאנו ספאלטי האיטלקי זכה פעמיים בעבר ודיק אדבוקט עשה זאת פעם אחת.

אוהדי זניט סנט פטרסבורג. AP
האוהדים חגגו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully