וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית עברי תקבל חסות מקבוצת דלק

השחיינית האולימפית זכתה באימוץ של החברה שתומכת גם בנטע ריבקין ובנמרוד משיח: "קבוצת דלק תעניק לי את השקט הכלכלי ואת האפשרות להתמקד רק בשחייה"

עמית עברי שחיינית אולימפית, במרכז. הוועד האולימפי בישראל,
עברי במעמד החתימה/הוועד האולימפי בישראל

אחרי המתעמלת האומנותית נטע ריבקין והגולשת נמרוד משיח, הודיעה קבוצת דלק כי תאמץ גם את השחיינית האולימפית עמית עברי בדרכה אל המשחקים האולימפיים בריו. קבוצת דלק, שמעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל ומשלחת לריו, החלטה לאמץ את השחיינית שהבטיחה כבר את מקומה בריו.

עמית עברי בת ה-25 היא השחיינית האולימפית הבכירה של ישראל. בלונדון היא הייתה לשחיינית הישראלית הראשונה בכל הזמנים שהגיעה לחצי גמר, ולפני כשבועים היא קבעה את הקריטריון לריו, כשזו אמורה להיות ההופעה השנייה שלה באולימפיאדה. "אני נרגשת מאוד ויותר מהכול גאה שקבוצת דלק, המעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל, בחרה להעניק לי חסות אישית", אמרה עברי.

"אני מרגישה שזכיתי להיכנס למשפחה עסקית חמה ותומכת שערכי המצוינות והמובילות הם נר לרגליה, ערכים שאני חיה ונושמת יום-יום שנים רבות", המשיכה השחיינית. "קבוצת דלק תעניק לי את השקט הכלכלי ואת האפשרות להתמקד רק בשחייה, ועל כך אני רוצה לומר תודה גדולה ולהביע את מלוא ההערכה. אני מנצלת את ההזדמנות להודות גם לוועד האולימפי בישראל הפועל ללא לאות להעניק לי ולכל הספורטאים את התנאים המירבייים להצליח".

אסי ברטפלד, מנכ"ל קבוצת דלק, אמר בטקס הענקת החסות: "כמו קבוצת דלק, גם עמית עברי מזוהה עם הישגיות, מקצועיות ונחישות, ואנו מקווים כי נעזור לה להביא כבוד וגאווה למדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • עמית עברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully