וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 2:4 בחוץ את סוונסי

האלופה היוצאת הבטיחה לעצמה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה עם ניצחון בליברטי סטדיום על הברבורים, שיצאו מהמאבק על אירופה. יאיא טורה כבש צמד, בוני הרשית מול האקסית ולא חגג

one
יאיא טורה ג'יימס מילנר שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים שער. Stu Forster, GettyImages
הכובשים. טורה ומילנר/GettyImages, Stu Forster

מנצ'סטר סיטי אומנם איבדה העונה את אליפות אנגליה, אבל היום (ראשון) היא לפחות הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגת האלופות, אחרי ניצחון 2:3 מרתק בחוץ על סוונסי. יאיא טורה, אולי בסיבוב הפרידה שלו מהקבוצה, כבש צמד.

הסיטיזנס עלו ליתרון בדקה ה-21. בעיטה של יאיא טורה, שלפני ארבעה ימים חגג את יום הולדתו (קיבל עוגה מהמועדון הפעם), חלפה דרך הידיים של לוקאש פאבינסקי והלכה פנימה. טעות גדולה של השוער הפולני. רבע שעה חלפה ואגוארו הכניס כדור לג'יימס מילנר, שביצע הטעיה יפה ברחבה וסיים עם בעיטה לפינה הרחוקה.

התכולים נראו בדרך הבטוחה לניצחון, אך ממש רגע לפני השריקה להפסקה, גילפי סיגורדסון הפציץ מחוץ לרחבה היישר לפינה של ג'ו הארט חסר האונים וצימק. עם הכוחות החדשים הללו עלתה סוונסי למחצית השנייה ובדקה ה-64 בפטימבי גומיס קיבל כדור ברחבה והצליח למצוא את השוויון.

הברבורים כבר קיוו להשיג מהפך, אבל השער נפל דווקא בצד השני, כאשר בדקה ה-74 טורה השלים צמד עם בעיטה חזקה לפינה הקרובה. פאבינסקי אולי יכול היה להדוף גם הפעם, אך שוב ספג. שמונה דקות לסיום, פדה פרננדס כמעט השווה, אבל הארט התעופף נהדר והציל את הנגיחה שלו. כמה דקות לאחר מכן, הוא הציל גם נגיחה של גומיס. בתוך תוספת הזמן, וילפריד בוני בעט לקורה ופנימה את הרביעי של סיטי. החלוץ מחוף השנהב לא חגג מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully