וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עונש הרדיוס הוקפא עד חתילת העונה הבאה

17.5.2015 / 15:48

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל התחשב בצעדים שנוקטים האדומים, אך החליט בשלב זה שלא לבטל את העונש עד לדוח מסודר שיוגש על המשך הצעדים כנגד הקריאות האסורות של האוהדים

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל החליט להקפיא את עונש הרדיוס שהוטל על הפועל תל אביב עד ל-15 באוקטובר ולמעשה, דחה אותו בכך לעונה הבאה. העונש הוטל על האדומים בסוף חודש מרץ, לאחר שאוהדי הקבוצה הניפו שלטים במשחק שפתח את הסיבוב השלישי נגד מכבי חיפה עם הכיתוב "משת"פים של שמעון", כאשר הם מתכוונים ליו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי ומכוונים את הדברים לדייני בית הדין ולמשקיפים של מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל.

בהודעת בית הדין נכתב כי הדיינים התרשמו מכך שהאדומים נוקטים צעדים בעלי סיכויים טובים להפסיק את הקריאות האסורות בתקנון האיגוד וכן כי גם באי כוחה של הפועל תל אביב ובאי כוחו של איגוד הכדורסל לא התנגדו לדחיית העונש ולכן הוחלט לעשות כן.

"אין צורך בהפלעת עונש רדיוס בשלב זה", נכתב בהחלטה ופורט מדוע לא בוטל עונש הרדיוס, "המערערת לא סיימה את צעדי המנע כדי שהקריאות הפסולות לא יחזרו בעונת המשחקים הבאה. נרצה לקבל דוח נוסף מעת המערערת לקראת העונה הבאה, על המשך הצעדים שנקטה בנדון וכן את תגובת המשיב (איגוד הכדורסל. א.ש)".

מתחילת העונה עמדו האדומים מספר פעמים לדין בגין קריאות נגד שמעון מזרחי ומספר פעמים אף נקנסו בשל הרצון של בית הדין והיועץ המשפטי שלא להעניש אותם בעונש רדיוס, למרות הדרישה המקורית של בית הדין העליון. הפעם האחרונה בה נפסק עונש רדיוס כנגד הפועל תל אביב היה בעונת 2012/13, עונת הבכורה של האדומים בליגת העל, בשעה שאירחו את משחקי הבית שלהם בבית מכבי בראשון לציון.

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
לא יקבלו את הרדיוס שלהם השנה. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully