וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן עלה עם אינגולשטאט לבונדסליגה, גנט ורמי גרשון בדרך לאליפות

הקשר נכנס כמחליף ב-1:2 על ר.ב. לייפציג ודמארי וקבוצתו השלימה עלייה היסטורית. בבלגיה: גנט ניצחה 2:3 בחוץ את ברוז' נטולת רפאלוב, שנמצא בדרכו להיות שחקן העונה (בזכות אוהדי מכבי חיפה). מונס דאבור ובן שהר כבשו וניצחו, נאתכו חגג בדרבי

שחקני אינגולשטאט חוגגים עלייה היסטורית לבונדסליגה, משמאל: אלמוג כהן. AP
חגיגה באינגולשטאט, כולל אלמוג כהן משמאל/AP

אינגולשטאט, קבוצתו של אלמוג כהן, הבטיחה היום (ראשון) את עלייתה ההיסטורית לבונדסליגה אחרי ניצחון 1:2 על ר.ב. לייפציג, בה משחק עומר דמארי. אינגולשטאט השלימה את הזכייה באליפות הליגה השנייה בזכות פנדל מוצלח של מת'יו ליקי האוסטרלי (45) ושער ניצחון של סטפן לקס (76), שהפכו שער יתרון מוקדם של דומיניק קייזר (4). דמארי פתח בהרכב האורחים והוחלף בדקה ה-61, אלמוג כהן נכנס כמחליף בדקה ה-74.

שחקני אינגולשטאט חוגגים עלייה היסטורית לבונדסליגה עם אלמוג כהן (במרכז). AP
הישג היסטורי. אלמוג כהן והחברים/AP

* מאבק האליפות המרתק בבלגיה קיבל תפנית משמעותית היום, כאשר גנט המוליכה ניצחה 2:3 מרתק בחוץ את קלאב ברוז'. רמי גרשון שיחק 90 דקות במדי גנט, שעלתה ל-46 נקודות כאשר נותרו שני מחזורים לסיום העונה. אנדרלכט סיימה רק ב-1:1 ביתי מול סטנדרד ליאז' והפער עומד על ארבע נקודות. ברוז', שזכתה בגביע והובילה את הטבלה בחלק גדול מהעונה, נותרה מאחור עם 41 נקודות וכבר לא תזכה בתואר השנה. גנט הובילה פעמיים, ברוז' השוותה אך בניטו רמאן הכריע בדקה ה-87. ליאור רפאלוב המורחק לא היה בסגל ברוז', קני סייף נותר מחוץ לסגל גנט.

רפאלוב אגב, עשוי להיבחר לשחקן העונה בבלגיה, לא מעט בזכות התגייסות של אוהדי מכבי חיפה. הקשר נכנס לרשימת חמשת המועמדים הסופיים והבחירה כרגע נעשית על ידי הצופים/גולשים, כשבהמשך ישוקללו גם קולות השחקנים והעיתונאים. בתחילת היום, רפאלוב היה צמוד לחברו ויקטור ואסקס מקלאב ברוז', אולם במכבי חיפה פרסמו סטטוס בנושא בדף הפייסבוק שלהם והאוהדים הירוקים התגייסו לטובת כוכבם לשעבר, שכעת מוביל את ההצבעה בכ-7,000 קולות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפער של רפאלוב ממשיך לגדול. ההצבעה לפרס שחקן העונה בבלגיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* צסק"א מוסקבה הביסה במסגרת המחזור ה-28 ברוסיה בדרבי 0:4 בחוץ את ספרטק. ביברס נאתכו, הקשר הישראלי של צסק"א, השלים 90 דקות טובות והקבוצה עלתה ל-56 נקודות, כאשר נותרו לה עוד שני משחקים לתום העונה. צסק"א נאבקת עם קרסנודאר על המקום השני, המוביל למוקדמות ליגת האלופות.

* מונס דאבור המשיך את העונה המצוינת שלו עם שער מספר 13 בליגה השוויצרית ושני ברציפות, שהוביל את גראסהופרס לניצחון ביתי 0:2 על סט גאלן. דאבור, שפתח בהרכב והשלים 90 דקות, העלה את החרגולים ליתרון בדקה ה-65, כשהוא מנצל הרחקה רעה של הגנת האורחים אחרי כדור קרן וכובש מקרוב. בסט גאלן, ניסו קפילוטו השלים 90 דקות.

* פ.צ. ציריך נפרדה ב-2:2 דרמטי בחוץ מול פ.צ. תון והתקרבה לכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. אבי ריקן בישל את השער השני של ציריך והשלים 90 דקות.

* ווילם 2 סיימה את העונה בהולנד עם ניצחון 1:2 בחוץ על קאמבור. בן שהר נכנס בדקה ה-25 ועשר דקות לאחר מכן, קיבל כדור ברחבה ומצא את הרשת כדי לעלות את קבוצתו ל-0:1. שהר גם ראה צהוב בדקה ה-76.

* דן מורי לא שיחק ב-3:3 של ויטסה מול אוטרכט. מורי סיים את חלקו בקבוצה.

* וולין לוצק ניצחה 2:4 באוקראינה את הוברלה. גל שיש לא שותף.

רמי גרשון שחקן גנט. GettyImages
בדרך לאליפות. גרשון/GettyImages
בן שהר עם חבריו שחקני וילם II. באדיבות המצולמים
בן שהר סיים עונה עם שער/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully