וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ברארדי ניצח את מילאן עם שלושער, רומא שנייה, קליארי ירדה

ילד הפלא של ססואולו פירק את הרוסונרי וסידר ניצחון 2:3. מילאן חזרה מפיגור של שני שערים, אך סיימה בתשעה שחקנים. הג'אלורוסי הפכו פיגור ל-1:2 על אודינזה, הקבוצה מסרדיניה הפסידה 1:0 בבית לפאלרמו ונשרה אחרי עשור

דומניקו ברארדי (ימין) חוגג עם שחקני ססואולו. AP
הילד ענק. ברארדי, ימין, חוגג עם החברים/AP

הליגה האיטלקית מתקרבת לסיומה והיום (ראשון) נמשך המחזור ה-36. ססואולו פתחה את היום עם 2:3 מרתק על מילאן, כאשר דומניקו ברארדי הצעיר כובש שלושער גדול. קליארי הפסידה 1:0 לפאלרמו וירדה יחד עם צ'זנה ופארמה. רומא חזרה למקום השני עם 1:2 על אודינזה.

seperator

ססואולו - מילאן 2:3

בדקה ה-13, דומניקו ברארדי הצעיר והמבטיח בעט מרחוק. הכדור הלך היישר לידיים של דייגו לופס, ששמט אותו בצורה מביכה. השוער הספרדי התעשת, זינק והצליח להדוף את הכדור, כנראה לפני שעבר את קו השער, אך השופט סימן לכיוון נקודת האמצע. 18 דקות חלפו וברארדי השלים צמד, הפעם עם שער חוקי לחלוטין, לאחר שהוא נשלח בכדור עומק מול לופס ובעט לפינה הרחוקה.

אלא שמילאן חזרה במהרה. בדקה ה-33, שתי דקות לאחר ה-0:2, ג'אקומו בונבנטורה ביצע מהלך אישי נהדר וסיים עם בעיטה מתוך הרחבה פנימה. שש דקות בתוך המחצית השנייה, השוער אנדראה קונסילי יצא רע ואלכס ניצל זאת כדי לנגוח מעליו פנימה. חלפו עוד שש דקות והמשחק המסחרר נמשך, כאשר בונבנטורה ספג צהוב שני והורחק.

בדקה ה-71 התחוללה דקה מלאת התרחשויות, כאשר מצד אחד ברארדי החמיץ אחד-על-אחד חופשי לחלוטין מול לופס ומיד לאחר מכן גם דרש פנדל לאחר עבירה ברחבה. השופט התעלם, מילאן טסה קדימה וקייסוקה הונדה ספק הוכשל ברחבה בעצמו, אך גם הפעם לא נשמעה שריקה. 13 דקות לסיום, ברארדי הצליח להשלים בכל זאת שלושער, לאחר שהגיע ראשון לכדור רוחב וכבש מקרוב. עמוק בתוספת הזמן, גם סוסו ראה אדום ומילאן סיימה בתשעה שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'אקומו בונבנטורה שחקן מילאן חוגג שער. AP
כבש והורחק. בונבנטורה/AP

רומא - אודינזה 1:2

הג'אלורוסי חזרו מפיגור ביתי ושבו למקום השני, לפני היריבה המושבעת לאציו ועם הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות. סטיפה פריצה הקרואטי העלה את אודינזה ליתרון עם שער הבכורה שלו בדקה ה-19, אבל ראג'ה נאינגולן הבלגי כבש מקרוב אחרי אסיסט של פרנצ'סקו טוטי בדקה ה-45 ובהמשך שלח עקב מרהיב לקורה. טוטי היה מעורב גם בשער השני, כשהמגן ואסיליס טורוסידיס ניצל טעויות בהגנת האורחים וכבש מקרוב בדקה ה-65.

קליארי - פאלרמו 1:0

אחרי עשור בסרייה A, הנציגה של סרדיניה נשרה רשמית לליגה השנייה. גם ג'אנלוקה פסטה, שהחליף את זדנק זמאן בניסיון השני (הצ'כי חזר במקום ג'אנפרנקו זולה, שהחליף אותו מוקדם יותר), לא הצליח לעצור את הבלתי נמנע. אטאלנטה חטפה בראש במקביל ולקליארי היה סיכוי אם הייתה מנצחת, אבל האוהדים בסטאדיו סנט'אליה ראו את פרנקו ואסקס כובש עבור פאלרמו בדקה התשיעית וחורץ את גורלה של קבוצתם.

אטאלנטה - גנואה 4:1
לאטאלנטה: מאוריסיו פינייה (18). לגנואה: לוקה פאבולטי (30), אנדראה ברטולאצ'י (57), יאגו פאלקה (61 ו-73)

טורינו - קייבו 0:2
לטורינו: מקסי לופס (51 ו-69)

ורונה - אמפולי 1:2
לוורונה: ואנגליס מוראס (24), יקופו סאלה (67). לאמפולי: ריקרדו ספונארה (6)

ג'אנלוקה פסטה מאמן קליארי. Enrico Locci, GettyImages
לא הצליח להושיע. ג'אנלוקה פסטה/GettyImages, Enrico Locci

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully