וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן הבלגי הכי מרוויח בליגות הגדולות, ישראל אחרונה

מחקר של המגזין Sportingintelligence ערך ממוצע של המשכורות באנגליה, גרמניה, ספרד, צרפת ואיטליה. הבלגים עם 2.169 מיליון ליש"ט בעונה, תומר חמד - הישראלי היחיד - עם 425 אלף

שחקן נבחרת ישראל, תומר חמד, מול שחקן נבחרת בלגיה, טובי אלדרווירלד. AP
אלדרווירלד וחמד בשני הקצוות/AP

על פי מחקר של מהדורת 2015 של המגזין Sportingintelligence, הכדורגלן הבלגי הוא המרוויח ביותר בחמש הליגות הגדולות באירופה (אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, צרפת) עם משכורת ממוצעת של קרוב ל-2.2 ליש"ט לשנה. הכדורגלנים המונטנגרים המעטים שמשחקים באותן ליגות נמצאים במקום השני והאוסטטרלים במקום השלישי. את המקום האחרון תופסת לא אחרת מאשר ישראל, או יותר נכון תומר חמד.

בלגיה שולחת שחקנים בכירים לקבוצות כמו צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, וולפסבורג ואחרות, וכל הבלגים בחמש הליגות הגדולות, מהמרוויח הגדול ביותר עד לנמוך ביותר, מרכיבים ממוצע של 41,700 ליש"ט לשבוע. למונטנגרו מעט שחקנים בליגות הללו, והממוצע שלהם גבוה. אנגליה במקום הרביעי בעיקר אודות לעובדה שהרוב המוחץ של האנגלים משחקים בפרמיירליג שהיא הליגה העשירה מכולן.

על פי המחקר שהתוצאות המלאות שלו יפורסמו בתקופה הקרובה, הכדורגלנים הישראלים מרוויחים הכי מעט. כאן לא צריך לעשות ממוצע - תומר חמד הוא בעצם הנציג היחיד שלנו בחמש הליגות הגדולות עם משכורת של 425 אלף ליש"ט לשנה. גם פרגוואי (676 אלף ליש"ט), גינאה (729 אלף ליש"ט) וסנגל (816 אלף ליש"ט) בתחתית.

המשכורת הממוצעת הכי גבוהה לשחקן על פי מדינת מוצא, בחמש הליגות הבכירות באירופה:

1. בלגיה, 2.169 מיליון ליש"ט לשנה
2. מונטנגרו, 2.16 מיליון ליש"ט
3. אוסטרליה, 2.15 מיליון ליש"ט
4. אנגליה, 2.099 מיליון ליש"ט
5. הולנד, 2.094 מיליון ליש"ט
6. ויילס, 2.04 מיליון ליש"ט
7. ניגריה, 1.88 מיליון ליש"ט
-. צפון אירלנד, 1.88 מיליון ליש"ט
9. יפן, 1.8 מיליון ליש"ט
10. ברזיל, 1.76 מיליון ליש"ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully