וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס עשוי להחליף את אלרדייס בווסטהאם, גם ביליץ' מועמד

העונה המאכזבת של נאפולי תביא לסיום תפקידו של הספרדי, ונראה כי היעד הבא שלו עשוי להיות בלונדון, אצל הפטישים שמחפשים מחליף למאמנם בארבע השנים האחרונות. גם סלאבן ביליץ' מועמד

מאמני כדורגל רפא בניטס ליד סם אלרדייס. GettyImages
זה שיוצא, זה שנכנס? בניטס ואלרדייס/GettyImages

חוזהו של סם אלרדייס בווסטהאם יסתיים בתום העונה, ונראה שהמאמן החדש, שייכנס עם הקבוצה לאצטדיון האולימפי, יהיה אחד מבין רפא בניטס וסלאבן ביליץ'. הספרדי, שצפוי לעזוב את נאפולי אחרי שנתיים, נחשב למועמד הבכיר לפטישים, אך היום עלה גם שמו של הקרואטי, שמדריך כיום את בשיקטאש.

העונה של ווסטהאם ואלרדייס נפתחה בצורה מצוינת, אך הקבוצה דעכה ככל שהליגה התקדמה, ותסיים את העונה במרכז הטבלה. עם זאת, היא עשויה להשיג כרטיס לליגה האירופית בזכות טבלת ההגינות, שבה היא ממוקמת שניה, אחרי ליברפול.

אלרדייס אמר אתמול (שבת) בתגובה לדיווחים על מחליפיו האפשריים: "אין עשן בלי אש. ייתכן שהבעלים בוחנים את האפשרויות שלהם, ייתכן שלא, העובדה היא שאני לא במצב שבו אני יכול לבוא אליהם בדרישות".

סלאבן ביליץ' מאמן בשיקטאש נגד ליברפול. GettyImages
האיש שהדיח את מקלארן. ביליץ'/GettyImages

בניטס הודח בחצי גמר הליגה האירופית על ידי דנייפרו דנייפרופטרובסק, במה שעשוי להיות אקורד הסיום לקדנציה שלו באיטליה. הספרדי זכה בגביע האיטלקי בעונה שעברה, אך כשל בליגת האלופות כשהודח בשלב הבתים בעונה שעברה והעונה כלל לא נכנס למפעל היוקרתי. הוא רחוק כעת ארבע נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף ההעפלה לאלופות, כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה.

אם יקבל את התפקיד בלונדון, זו תהיה הקבוצה השלישית של בניטס באנגליה: הוא אימן בליברפול במשך שש עונות, שבמהלכן זכה בליגת האלופות ובגביע האנגלי, ועוד חצי עונה בצ'לסי, שאותה הצעיד לזכייה בליגה האירופית. עוד קודם לכן זכה עם ולנסיה בשתי אליפויות ובגביע אופ"א.

ביליץ' שיחק במדי ווסטהאם במשך שנה וחצי בשנות ה-90, והרשים העונה עם הטורקים כשהדיח את ליברפול וניצח את טוטנהאם בליגה האירופית. באנגליה הוא זכור כמאמן שניצח את הנבחרת של סטיב מקלארן במוקדמות יורו 2008, ומנע ממנה העפלה לטורניר באוסטריה ושוייץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully