וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון מחכה להארדן: "הגיע הזמן שיחזיר אותנו למקום הטבעי"

הרוקטס ממתינים להתעוררות של הכוכב החולה במשחק 7 מול הקליפרס (22:30, ספ' 5), אחרי שהיה חלש בשני המשחקים האחרונים. פול וגריפין מנסים לשכוח מהטראומה: "זה המבחן האולטימטיבי"

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
יוסטון מחכה לו. הארדן/GettyImages

יוסטון עשויה להשלים הערב (ראשון, 22:30, ספורט 5) הישג שלא נראה ב-NBA כבר למעלה מעשור, אם תנצח במשחק השביעי את הקליפרס ותשלים ניצחון 3:4 בחצי גמר המערב, אחרי שכבר הייתה בפיגור 3:1. הקאמבק ההיסטורי במשחק 6, במהלכו הרוקטס התפוצצו ברבע האחרון עם 15:40 עצום, נתן דחיפה מוראלית עצומה לקווין מקהייל ושחקניו, שחוזרים לטקסס כדי להשלים את הבלתי ייאמן. רק שמונה פעמים לאורך ההיסטוריה ניצחה קבוצה כלשהי בסדרה בה פיגרה 3:1, לעומת 219 פעמים, לא פחות, בהן הקבוצה שהובילה ניצחה בסדרה בסופו של דבר. מנגד, ליוסטון יש סיכוי טוב מאוד לנצח במשחק לאור ההיסטוריה שמשחקי 7, בהם הקבוצות הביתיות ניצחו ב-80 אחוז מהמקרים.

אם אתם חובבי היסטוריה, המשחק הזה יזכיר לכם מאורע נוסטלגי משנת 1988, בו קווין מקהייל ודוק ריברס, שיעמדו מאחורי הקווים, נפגשו למשחק שביעי בחצי גמר המזרח בין בוסטון לאטלנטה. בכל מקרה, מקהייל מצפה לתרומה גדולה בהרבה מג'יימס הארדן. האיש והזקן קלע רק ב-35 אחוז מהשדה וב-21.4 אחוז מהשלוש בשני המשחקים האחרונים, וישב על הספסל במשך כל הרבע הרביעי הקסום של חבריו ב-LA. בסך הכול בסדרה עומד הארדן על ממוצע לא רע של 24.5 נקודות, אבל קולע בקושי ב-40 אחוז מהשדה.

קווין מקהייל, מאמן יוסטון רוקטס. GettyImages
כאילו לא עברו 17 שנים. מקהייל/GettyImages

"אני לא מסוגל לקלוע ב-100 אחוז מהשדה כל הזמן, אני הולך להחטיא כמה זריקות. גם אני אנושי", התלוצץ הארדן לקראת המשחק. כוכב הרוקטס ניסה להוריד את מפלס הלחץ ממנו ואמר כי "הסוד הוא לא להיות אנוכי. אי אפשר לקבל קרדיט על כל מהלך, בשביל זה יש לך חברים לקבוצה. אין ספק שבמשחק הקודם הם הרחו שיש להם את זה, במיוחד ברבע הרביעי. אנחנו זקוקים להם גם הפעם".

ג'ייסון טרי הוסיף: "אני חושב שהוא הולך להיות סופר מוכן. למען האמת אני לא חושב, אני בטוח. ראיתי את שפת הגוף שלו באימון ובטיסה חזרה מלוס אנג'לס, הוא יודע בדיוק מה הוא צריך לתת לנו הפעם. הגיע הזמן שהוא יחזיר את הרוקטס למקומה הטבעי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין, דיאנדרה ג'ורדן מאוכזבים. AP
מנסים להרים את הראש. גריפין ודיאנדרה ג'ורדן/AP

מנגד, הקליפרס מקווים להתאושש במהירות מהטראומה של משחק 6 ובונים על התעלות סטייל משחק 7 מול סן אנטוניו, אולי בדרך להעפלה ראשונה אי פעם לגמר המערב. "המשחקים האלה הם המבחן האולטימטיבי עבור כל שחקן", אמר בלייק גריפין לקראת המשחק. "אלה הרגעים שבהם אתה צריך לשחק טוב יותר, לעבוד קשה יותר ולהילחם חזק יותר. יש לנו ניסיון. זו הפעם השנייה שאני משתתף במשחק שביעי בחוץ וכל פעם זה קצת שונה, אבל אני מוכן".

כריס פול מנסה להימנע מלהשוות שיא היסטורי לא מחמיא במיוחד בו מחזיק דומיניק וויליקינס, שנבחר תשע פעמים לאולסטאר ומעולם לא העפיל לגמר אזורי. פול עומד כרגע על שמונה הופעות באולסטאר ובגיל 30, הוא יודע שאסור לו לבזבז הזדמנות נוספת להגיע למעמד המחייב. גם הוא, כמו יתר חבריו, עסוק בעיקר בלהירגע. "אחרי משחק 6 עשיתי את כל הדברים שאני רגיל לעשות. הלכתי לארוחת ערב עם המשפחה ועם כמה חברים, קמתי בבוקר כרגיל. אלה החיים. דברים כאלה עוברים. אתה חייב להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully