וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד: "מאז משחק הבכורה שלי בליברפול, הכל היה בונוס"

הסמל הגדול של המייטי רדז נפרד מאנפילד: "מאוד גאה על 17 השנים שלי במועדון, לעולם לא אשכח את היום הזה. אשוב רק אם המועדון יהיה במצב חירום". צפו ביום המרגש שעבר על הקשר

one

סטיבן ג'רארד חווה את אחד הערבים המרגשים בקריירה, כשרשם אמש (שבת) את משחק הפרידה שלו מאנפילד. ליברפול אמנם הפסידה 3:1 לקריסטל פאלאס, אך גם זה לא מנע מעשרות אלפי האדומים שביציעים להריע למשך דקות ארוכות לסמל הגדול, גם אחרי שריקת הסיום.

"זה היה מאוד מרגש", אמר ג'רארד על קבלת הפנים והפרדה שנעשתה ממנו. "אני מאוד גאה כשאני מסתכל על 17 השנים שלי במועדון, אבל בגלל שאני אני, אני גם מאוכזב מהיכולת שלנו היום. פאלאס היו פנטסטיים וקלקלו את החגיגה. לעולם לא אשכח את היום הזה, חששתי ממנו מאוד, כי כל זה יחסר לי מאוד".

הסמל הגדול הוסיף: "זה הרגיש מאוד מוזר. נהניתי מכל רגע כאן, ואני מרוסק שלא אוכל להמשיך לשחק מול האוהדים הללו. קשה לי מאוד לבחור רגע אחד גדול מכולם. הפעם הראשונה ששיחקתי בליברפול היתה בגדר חלום שהתגשם, כל מה שהגיע אחר כך היה בונוס. המועדון הזה בידיים טובות, יש לנו בעלים פנטסטיים, מאמן פנטסטי ויש פוטנציאל ענק בסגל. אני בטוח שיהיו החתמות טובות בשבועות הקרובים".

ג'רארד נשאל האם ישוב למועדון ואמר: "הדרך היחיד שאשוב זה אם ליברפול תהיה במצב חירום, אבל אני מקווה שזה לא יקרה". לשאלה האם ברצונו לחזור כמנג'ר ביום מן הימים השיב: "אתה צריך להיות מספיק טוב. זה מועדון גדול וזה יכול להיות אכזרי, אני מנסה להוציא תעודת מאמנים, ואחצה את הגשר הזה עוד כמה שנים".

כל שחקני ליברפול אומרים תודה/רויטרס

צפו בנאום הפרדה של סטיבן ג'רארד

גם ברנדון רוג'רס החמיא: "הוא יותיר אחריו חור ענק. כשהגעתי לכאן הוא שיחק 42 משחקים בעונה הראשונה שלי, 39 בשנה שעברה ועכשיו 38. רק במובן הזה אפשר להבין את החשיבות שהיתה לו, אבל אתגעגע אליו גם כאדם כי היו לנו יחסים טובים מאוד. לאורך הזמן הוכיח שהוא אחד הכדורגלנים הטובים בעולם. אני מעריץ אותו, אי אפשר להחליף את מה שהביא לנו".

מריו באלוטלי כתב למספר 8 מכתב אותו פרסם ברשתות החברתיות, ובו נכתב בין היתר: "היתה לי חוויה מדהימה ובלתי נשכחת איתך. אתה אדם גדול וקפטן מגניב, היה תענוג להשאיר לך בעיטות חופשיות ופנדלים".

צפו ברגעים המרגשים שעברו על ג'רארד לפני המשחק

צפו בפרסומת של אדידס לרגל משחקו האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully