וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "אולי אנו זקוקים לירידה", קלינגר: "פרק עגום שיירשם לחובתי"

16.5.2015 / 22:39

מאמן מ.ס. אשדוד נראה מאוכזב אחרי ה-1:0 להפועל תל אביב והירידה ללאומית: "במחזור ה-17 היינו במקום הרביעי ומאז לא הצלחנו והידרדרנו כמו כדור שלג". בן זקן: "עונה לא פשוטה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מ.ס. אשדוד ירדה הערב (שבת) לליגה הלאומית. הקבוצה של ניר קלינגר סגרה משחק מספר 15 ברציפות ללא ניצחון בליגת העל אחרי שנוצחה 1:0 על ידי הפועל תל אביב, במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל וסיימה את עונת 2014/15 במקום ה-14 והאחרון עם 31 נקודות בלבד. עם שריקת הסיום החלו שחקני מ.ס. אשדוד לשכב על הדשא, שוער הקבוצה אופיר מרציאנו מירר בבכי ונשכב על הדשא במשך דקות כשאנשי ושחקני הקבוצה מנסים לנחם אותו.

בן זקן מנחם את אוחנה/ברני ארדוב

מאמן אשדוד ניר קלינגר נראה מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "זה כואב לאור המשחק. ידעתי שהפועל חיפה לא תנצח, אמרתי לשחקנים שזה תלוי בנו, שזה בידיים שלנו. הייתה גם החלטת שיפוט אכזרית מאוד. לא יודע, לא ראיתי את זה עדיין, אז אני לא חד-משמעי. ממקום מושבי לא נראה לי שהשחקן הוציא בכוונה את הכדור, זה היה נראה אכזרי מדי ולא נכון למשחק כל כך חשוב. גם בעשרה שחקנים הגענו למצבים ולפנדל, ולצערי קרה מה שקרה.

"יש לי הרבה נקודות זכות בקריירת האימון שלי, וזה פרק עצוב ועגום שיירשם לחובתי. בכדורגל זה לא כמו פשע, פה אין אשמים אלא אחראיים, ואני אחראי. הסיבוב השני שלנו היה נוראי, זו אחריות שלי, אני לוקח את זה עלי, אבל אני עשוי מחומר אחר ואתאושש. זה הספורט. במחזור 17 אשדוד היתה עם 24 נקודות ובמקום הרביעי, ומאז כדור השלג הזה לא נעצר לצערי. אני עצוב מאוד, זה היה בידיים שלנו. כולם נותנים לי גב, מגיע כל הקרדיט בעיקר לג'קי שהוא האחראי. הלכנו יד ביד לכל הדרך. ספורטאים צריכים לדעת שבקריירה שלהם יש גם ימים כאלה וגם שנים פחות טובות. יש פה כישרון אדיר בקבוצה הזאת, ולפעמים יש מחיר מסוים כשאתה משחק עם ילדים. אני צריך לעכל את זה, זה עדיין טרי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"כדור השלג לא נעצר"/ברני ארדוב

ג'קי בן זקן אמר: "עונת כדורגל לא פשוטה. היו עונות קשות עם סיומות טובות, זו עם טעם לא טוב, אבל אנחנו בעולם של ספורט וגם זה קורה. כשאתה יורד ליגה כנראה שהייתה יותר מטעות אחת, היו הרבה טעויות, חלק גדול מהן שלי, אבל זה לא הזמן לבוא ולנתח. אני אופטימי מטבעי, ולפעמים אני חושב שהדברים שרואים אותם כקשים יכולים להיות הכי טובים. יכול להיות שאנחנו זקוקים לירידה הזאת, עד כמה שזה נשמע בומבסטי, יכול להיות שהמועדון הזה צריך לבנות את עצמו מחדש. נפיק את הלקחים, ואין לי ספק שמקומה של מ.ס. אשדוד בליגת העל. אנחנו נפרדים לזמן קצר".

"אני מאמין שיש דברים שלא בשליטה שלך. יש לנו קבוצה מאוד טובה, עם שחקנים מאוד מוכשרים, היום היינו צריכים לתת 4-5 שערים. כמעט בכל המשחקים. זה משהו שיותר חזק מאיתנו. כנראה שהיינו צריכים לרדת. אנחנו יורדים בגאון, וגם נעלה בגאון. תמיד יש מחשבות לעזוב, הפעם היחידה שאין זה היום. לשמחתם של אלה שאוהבים אותנו או לא לשמחתם של אלה החפצים ברעתנו, הם יצטרכו לראות אותי עוד שנה אחת. קלינגר? עוד מוקדם לתכנן את העונה הבאה. ניקח פסק זמן, נחשוב, נראה מה הצוות המקצועי רוצה, מה אני רוצה.

"הכול פתוח. אני רואה הרבה דברים חיוביים, אפילו במחאה של הקהל ובזה שהקימו קבוצה משלהם, כי זה היה אויב מבית, גיס חמישי שלא ראה את טובת הקבוצה. הם תמיד היו נגד ההנהלה, כל פעם מסיבה אחרת. יש קבוצה של אנשים באשדוד שלא השלימה עם האיחוד שהיה, ואני יכול להבין אותם. כולם חיים עם הנוסטלגיה, וכמה כיף היה, ואולי זה טוב. למ.ס. אשדוד כל מה שקרה יעשה טוב. אני מאחל בהצלחה לעירוני אשדוד. אנחנו נבנה את עצמנו, ותהיה תחרות בריאה, ועוד עונה או שתיים ננתח את משמעויות השנה הזאת".

מיכאל אוחנה שחקן מ.ס. אשדוד (שמאל) עם ג'קי בן זקן. ברני ארדוב
"אני רואה הרבה דברים חיוביים, אפילו במחאה של הקהל ובזה שהקימו קבוצה משלהם, כי זה היה אויב מבית, גיס חמישי שלא ראה את טובת הקבוצה". בן זקן/ברני ארדוב

שוער אשדוד אופיר מרציאנו: "לא נותר מה להסביר, זאת הגזירה. כמה שניסינו להתחמק מזה בתקופה האחרונה, זה החיים. כל אחד צריך להבין את הטעויות שעשה. אני רוצה להגיד תודה לשחקני מכבי נתניה שנלחמו ועשו הכל וכל הכבוד להם על הספורטיביות. גם היום זה היה תלוי בנו, היינו יכולים לנצח ולהישאר ולא עשינו את זה. אנחנו עם הפנים קדימה, אני מאמין שדברים טובים יקרו למועדון הנפלא הזה. מבחינתי זה יישב לי בלב כל הקריירה. אני לא בראש של לחשוב על העונה הבאה כרגע, צריך לקחת נשימה עמוקה. לאורך זמן אנחנו לא מצליחים לנצח, לא מצליחים להביא ניצחון שירים את חדר ההלבשה. לא מגיע לנו להישאר בליגה אחרי 15 משחקים ללא ניצחון. הלב שלי נקרע".

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גמר את העונה עם חיוך. אלי כהן/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב אלי כהן אמר: "היה משחק חלש שלנו, החבר'ה רצו, באו מחויבים, אבל זה לא מספיק. הצלחנו לנצח ולהתנהל ספורטיבית, וזה הדבר הכי חשוב. עברתי את החוויה הזאת ב-98, זה היה אחד המשחקים הכי מותחים שלי, לא רציתי שיידבק בנו רבב, וזה היה קשה שבעתיים לאור מה שקרה לפני חודש וחצי, כשהבטחנו הישארות. בהרבה משחקים הצגנו יכולת טובה למרות כל מה שעבר על המועדון. אם חס וחלילה היינו מסתבכים, לא היינו יוצאים מזה - היינו יורדים ליגה. חששתי מהדברים האלה, מלחבר את השחקנים, כל יום יש כאן כותרות, וזה לא קל. אני מצדיע לשחקנים, הם הצליחו לרצות ולהיות מחויבים. יש קצה אור, גילינו כמה שחקנים מוכשרים ואולי זה יעזור בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully