וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין חגג: "זה אחד הרגעים המרגשים בקריירה שלי"

16.5.2015 / 22:33

מאמן הפועל חיפה חגג את ההישרדות: "ראינו היום עוצמה של מועדון, אפשר לעשות פה הצלחה לאורך שנים". בשיחה מארה"ב אמר יואב כץ: "כל עוד זה תלוי בי, בנין יישאר פה בעונה הבטה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה השלימה הערב (שבת) את משימתה ושרדה עונה נוספת בליגת העל אחרי 0:0 ביתי מול מכבי נתניה. חיפה, שניצחה בשני המחזורים הקודמים את הפועל פתח תקוה והפועל רעננה, הגיעה למשחק הזה כשגורלה בידיה וקיבלה בשורות טובות מאוד מבלומפילד, שם הפסידה מ.ס אשדוד 1:0 להפועל תל אביב וירדה ללאומית.

טל בנין מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
סימן וי ונשאר בליגה. טל בנין/יוסי ציפקיס

טל בנין, המאמן שחתום על ההישג של חיפה אמר בסיום: "בגלל מה שקרה בשלושת השבועות האחרונים זה אחד הרגעים המרגשים בקריירה שלי. ראינו היום עוצמה של מועדון, ההגעה של הקהל בכמות כזו לא זכורה להרבה אנשים, ואני מאוד מקווה שנדע למנף את זה ושהמועדון הזה לא יילחם כל שנה נגד הירידה. אפשר לעשות פה הצלחה גדולה לאורך השנים. עכשיו צריך לחשוב על העתיד".

בנין הוסיף: "לא חששתי, אבל יש מתח מסויים, לקחתי על עצמי משימה לא פשוטה, הבטחתי ליואב כץ שהקבוצה תישאר. מעולם לא ירדתי ליגה, ואני שמח שגם עכשיו זה לא קרה. צריך שהדברים ייראו הרבה יותר טוב בשנים הבאות. אני נשאר בעונה הבאה".

בשיחה מארצות הברית, אמר בעלי הפועל חיפה יואב כץ: "אני שמח מאוד שנשארנו. האמנתי בזה לאורך כל הדרך, כל המחמאות מגיעות לשחקנים והמאמנים". על עתידו של בנין אמר המאמן: "אני זה שקובע בהפועל חיפה וככל שזה תלוי בי, טל בנין יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה נשארה בליגה אחרי 0:0 מול מכבי נתניה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חיפה חוגגים הישארות/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully