וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' העפילו לגמר טורניר רומא

המדורג 1 בעולם רשם את הניצחון ה-21 ברציפות שלו והתשיעי ברצף מול פרר, פדרר הביס את ואוורינקה תוך 54 דקות. נשים: סוארס נבארו בגמר מול שראפובה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
עדיין לא הפסיד בטורניר מאסטרס/גרנד סלאם השנה. דג'וקוביץ'/GettyImages

חובבי הטניס, היכונו: נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר העפילו היום (שבת) לגמר טורניר רומא מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP. השניים ייפגשו מחר אחר הצהריים (17:20, ספורט1) למפגש ה-39 ביניהם, כשהמאזן כרגע עומד על 18:20 לשוויצרי.

הראשון להעפיל היה הסרבי, המדורג ראשון בעולם, שעדיין לא הפסיד השנה במשחק בגרנד סלאם או בטורניר מסבב המאסטרס. נולה ניצח 4:6, 4:6 את דויד פרר, המדורג שמיני בעולם. לסרבי זה היה הניצחון ה-21 ברציפות והוא עלה לגמר השישי שלו בטורניר רומא אי פעם.

דג'וקוביץ' השיג את השבירה הראשונה במערכה הראשונה ובמשחק כולו במשחקון השלישי והצליח לשמור על ההגשה שלו עד סוף המערכה למרות שבמשחקון האחרון פרר הצליח להשיג נקודת שבירה במשחקון ארוך מאוד. המערכה השנייה הייתה דומה להפליא לראשונה כשגם הפעם נולה משיג שבירה אחת, במצב של 4:4 וסוגר את המשחק כולו ואת המערכה השנייה עם 4:6. זהו הניצחון התשיעי ברציפות של דג'וקוביץ' מול פרר.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
עדיין לא זכה ברומא. פדרר/AP

בחצי הגמר השני, בדרבי השוויצרי, ואוורינקה היה זה ששבר ראשון ועלה ליתרון מוקדם, אבל פדרר ידע לחזור ולהשוות ל-3:3. פדרר לקח שישה מתוך שבעה משחקונים, כדי להשלים 4:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה כבר שלט לחלוטין, כשבמהלכה לקח 20 מ-21 נקודות, והשלים את הניצחון אחרי 54 דקות. רומא, אגב, זה טורניר המאסטרס 1000 השני שפדרר עדיין לא זכה בו לאורך הקריירה (יחד עם מונטה קרלו). פדרר עלה למאזו 2:16 מול בן ארצו השוויצרי. כמו כן, פדרר הגיע ל-90 מיליון דולר רווח מטניס בלבד בקריירה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרלה סוארס נבארו טניסאית ספרדייה. GettyImages
נמצאת במומנטום אדיר. סוארס נבארו/GettyImages

נשים

קרלה סוארס נבארו, העשירית בעולם, הצליחה לחזור מפיגור של מערכה ושבירה כדי לנצח את המדורגת שנייה בעולם סימונה האלפ 2:6, 6:3, 5:7 ועלתה גם היא לגמר רומא. הרומנייה כבר הובילה 2:6, 0:1 עם שבירה, אבל אז הספרדייה התעוררה וזכתה בשישה משמונת המשחקונים הבאים כדי לאזן במערכות אחרי 3:6. המערכה השלישית הייתה חגיגת שבירות, כששתי השחקניות מחליפות ביניהן שמונה שבירות כדי להגיע ל-4:4. דווקא האלפ הייתה הראשונה לשמור על ההגשות שלה וזה 4:5. סוארס נבארו כבר פיגרה 30:0, אבל הצליחה לזכות בארבע נקודות ברציפות ובשני משחקונים נוספים כדי לזכות בכרטיס לגמר.

הספרדייה תשחק בגמר מול מריה שראפובה. הרוסייה, המדורגת שלישית בעולם ניצחה 5:7, 3:6 את בת ארצה דריה גברילובה (78 בעולם), שעשתה את כל הדרך מהמוקדמות עד לחצי הגמר. שראפובה השלימה את המשימה בשעה ועוד 46 דקות. שראפובה, שהודחה בשנה שעברה כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד לאנה איבנוביץ', תנסה להשלים זכייה בתואר יוקרתי לפני שרולאן גארוס ייפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully