וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין קשר למה שקרה השבוע, אעשה הכול כדי שניקח גביע"

מאמן הפועל באר שבע טען כי תצוגת הנפל של שחקניו לא נובעת מהסערה שחוללה ההודעה על סיום תפקידו: "ביום רביעי יהיה משחק שונה לחלוטין". בלבול: "הכתבנו את הקצב, שטפנו את המגרש"

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ינסה להרים את שחקניו לקראת גמר הגביע. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

לאחר שנודע לו על כך שלא ימשיך כמאמן הפועל באר שבע, וארבעה ימים לפני גמר הגביע נגד מכבי תל אביב, נדמה שאלישע לוי חווה את אחד השבועות המורכבים בקריירה הארוכה שלו. אם לא די בכך, מאמן הפועל באר שבע ספג היום (שבת) תבוסה כואבת כשקבוצתו הובסה בחוץ על ידי מכבי חיפה 4:0. עכשיולוי ושחקניו יצטרכו לאסוף את עצמם כדי לנסות לזכות בגמר שייערך באצטדיון העירוני בחיפה, מקום ממנו יצאו היום כשראשם שפוף. מכבי חיפה, מנגד, סיפקה הצגה לאוהדיה. חן עזרא כבש צמד אחרי שלושה חודשים בלי גול, יוסי בניון כבש ולא חגג ואלון תורג'מן חתם את התוצאה, והירוקים שמרו על המקום הרביעי המוביל למוקדמות הליגה האירופית.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי התייחס לשאלה האם ההודעה על כך שאינו ממשיך השפיעה על הקבוצה היום: "אני לא רוצה לקשור בין הדברים, לא חושב שיש קשר. הקרדיט למכבי חיפה, היא שיחקה טוב ורצתה יותר. אנחנו באנו לא טוב ושיחקנו לא טוב בכל פרמטר. לא היינו אגרסיביים מספיק, לא שיחקנו ביחד, לא שיחקנו משחק שמתאים לרמה שלנו, אבל אין שום קשר למה שקרה השבוע. ביום רביעי יהיה משחק שונה לחלוטין".

"במחצית השנייה עמדתי כל הזמן על הרגליים, אני מסתכל קדימה. אין קשר בין המשחק הזה למה שיהיה קדימה. זה היה משחק גרוע שלנו. זה מסוג המשחקים שאתה יושב בחוץ ואתה לא נהנה, אתה סובל. אנחנו הולכים קדימה", הוסיף לוי.

"אין לי שום עניין להתעסק בזה, אנחנו מקצוענים, אני מסתכל קדימה", התייחס למאמן לאופן שבו נודע לו כי לא ימשיך במועדון. "יש לנו את המשחק הכי חשוב של המועדון ביום רביעי, גמר גביע, ונעשה את המקסימום עד הרגע האחרון. רק בסוף נעשה סיכומים. ההתנהלות שלנו ללא דופי. שלי ושל השחקנים, אנחנו עושים את המקסימום. יהיה משחק אחר לגמרי ביום רביעי".

לשאלה האם נפגע מכך שלא ימשיך בבאר שבע ענה לוי: "לא נפגעתי. אני חושב שלקחתי בחשבון שלא אמשיך, אבל כפי שאמרתי, אני מקצוען, הייתי בסרטים האלה לא מעט פעמים. אמרתי ואני אומר עכשיו, אעשה כל מה שצריך כדי שהפועל באר שבע תיקח גביע".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
שלוש נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לאירופה. בלבול/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול: "זה נראה קל, אבל זה לא היה קל. פתחנו מצוין, שלטנו במשחק, כבשנו שערים יפים. גם אם נזכור את המשחקים מול מכבי תל אביב ובית"ר, שיחקנו מצוין והשערים לא נכנסו. היום זה הלך לנו. באר שבע קבוצה איכותית מאוד, הם שיחקו בהרכב חזק, אבל אנחנו השתלטנו על המשחק, הכתבנו את הקצב, שטפנו את המגרש. מהדקה הראשונה ועד האחרונה שיחקנו מצוין והשגנו שלוש נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לאירופה. יש לנו סגל רחב, אבל לפעמים זה גם יוצר לחץ. אלה שנכנסו היום נתנו את התפוקה, הם מתאמנים טוב והם מקצוענים. יוסי בניון היה מצוין והנהיג את הקבוצה".

על העובדה שאיתי שכטר לא פתח בהרכב אמר בלבול: "שכטר שיחק הרבה מאוד משחקים. מעבר לזה שלא הולך לו עם השערים, הוא תורם הרבה ואני בטוח שהוא יתרום עוד רבות למכבי חיפה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
לברקת יש סיבה לדאגה, לשחר יש סיבה למסיבה/יוסי ציפקיס
שבר בצורת של שלושה חודשים. חן עזרא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully