וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האוהדת שהבטיחה סטרפטיז, עומרי כספי התארס

שחקנית הפורנו, פריסילה סאלרנו, הבטיחה שאם סלרניטנה תעלה לליגה השנייה באיטליה, היא תתפשט. הקבוצה עמדה במשימתה. הליגה באיראן הסתיימה בצורה דרמטית וגם: שחקן חוטף בעיטה מאוהד במהלך ראיון, כספי הציע נישואים

20:30 - עומרי כספי התארס

כוכב נבחרת ישראל ושחקן סקרמנטו עומרי כספי הודיע היום בחשבון האינסטגרם שלו על האירוסים שלו עם בת זוגו, שני רודרמן. "היא אמרה כן", כתב כספי. שיהיה בהצלחה חברים, תנו ת'נשמה.

She said Yes.

A photo posted by Omri Casspi Moshe (@omricasspi18) on

חגיגות האליפות

13:30: סיום משוגע לליגה באיראן

אוהבים ליגות שמסתיימות בצורה דרמטית? אם כן, מה תגידו על מה שקרה בליגה האיראנית? המחזור האחרון בליגה נערך אתמול, כשלוש קבוצות סיכוי לזכות באליפות - ספהאן, שבסופו של דבר זכה, טרקטור סאצי ונאפט טהרן. איך זה קרה? להלן ההסבר: ערב המחזור ספהאן הייתה במקום השלישי עם 56 נקודות, כשהשתיים האחרות מעליה עם 57 נקודות. במחזור האחרון הן נפגשו, בידיעה שניצחון יבטיח אליפות לכל אחת מהן. ספהאן הייתה זקוקה רק לתיקו בין השתיים יחד עם ניצחון שלה כדי לעשות את הבלתי ייאמן, שבסופו של דבר הפך לייאמן. היא ניצחה את משחקה 0:2 ובאותו הזמן עקבה אחרי מה שקרה במשחק המקביל, שנגמר ב-3:3 משוגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

11:00: כוכבת הפורנו שהבטיחה להתפשט אם קבוצתה תעלה ליגה

פריסילה סאלרנו היא אוהדת שרופה של סלרניטנה, שעלתה מהליגה השלישית לליגה השנייה. סאלרנו היא גם שחקנים פורנו. כדי לדרבן את שחקני הקבוצה הציעה פריסליה סטרפטיז בחינם לשחקנים ולאוהדים אם הקבוצה תעמוד במשימתה ותעפיל לליגה השנייה. סלרניטנה אמנם עלתה ליגה, אך סאלרנו לא ביצעה בסופו של דבר את הסטריפטיז בשל לחץ ציבורי. אך אל דאגה, היא דאגה "לפנק" את אוהדי הקבוצה בתמונות מיוחדות שלה עם המדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמדה במשימתה. בערך. פריסילה סאלרנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:40: שחקן נפגע במהלך ראיון

אקילס אוקנטו מוונצואלה עשה בסוף משחק בליגה המקומית מה שהרבה שחקנים עושים - מתראיינים. הוא דיבר מול המצלמה וסיפר על תחושתיו לאחר המשחק, אלא שאף אחד לא ציפה למה שיקרה בהמשך. לפתע, בלי הכנה מוקדמת, הגיח מאחוריו אוהד אנונימי ובעט בגבו בצורה מסוכנת למדי. אוקנטו התעופף מהמכה אך בסופו של דבר התאושש. האוהד נעצר ונחקר.

10:30: קרב קבוצות ב-MMA

MMA, אומניות לחימה משולבות אם תרצו, תופץ תאוצה בשנים האחרונות ברחבי העולם. הספורט מתפתח, ואיתו גם עניין הציבור. אט אט אנו מגלים דברים נוספים על הענף, כמו שתראו למשל בווידאו הבא. קבוצה פוגשת קבוצה בזירה, כשהמטרה - לפרק את הקבוצה השנייה לגורמים.

10:20: האוהד שזוכר את גארי נוויל

גארי נוויל היה אחד השחקנים האהובים במנצ'סטר יונייטד. למרות שהוא כבר לא משחק, אחד מאוהדי הקבוצה לא שוכח אותו, והחליט להנציח אותו לעד על גופו. אותו אוהד קעקע דיוקן של נוויל על רגלו וזכה לתגובות מעורבות בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully