וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס: "לא יודע אם אמשיך לשחק כדורסל, אני כבר זקן"

בדרך לפרישה? השלשה אחרי הבאזר בהפסד לאטלנטה הוציאה לפורוורד וושינגטון את הרוח מהמפרשים: "העונות האלו נעשות קשות יותר ויותר". קרי: "ברור שאצפה במשחק השביעי בין הקליפרס ליוסטון"

שחקני וושינגטון מאוכזבים. Maddie Meyer, GettyImages
הדחה כואבת. שחקני וושינגטון מאוכזבים/GettyImages, Maddie Meyer

תמונת הפלייאוף ב-NBA מתחילה להתבהר. אטלנטה הוקס גברה הלילה (בין שישי לשבת) 91:94 על וושינגטון, השלימה 2:4 בסדרה והעפילה לגמר האזורי לראשונה מאז 1970, שם היא תפגוש את קליבלנד של דיוויד בלאט. בצד השני, גולדן סטייט השלימה גם היא 2:4, כשניצחה 95:108 את ממפיס גריזליס בדרך למפגש מול המנצחת בסדרה בין לוס אנג'לס קליפרס ליוסטון רוקטס.

פול פירס, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
יתלה את הנעליים? פול פירס/GettyImages

וושינגטון - אטלנטה: מספרי המשחק

* דמארה קארול הפך לשחקן אטלנטה הראשון מאז מוקי בליילוק ב-1997 שקולע לפחות 25 נקודות וקוטף 10 כדורים חוזרים במשחק חוץ בפלייאוף.

* אטלנטה העפילה לגמר המזרח לראשונה מזה 44 עונות.

* שני הניצחונות הלילה העלו את קבוצות החוץ למאזן 0:7 העונה במשחק מספר 6 בסדרות הפלייאוף השונות.

* זו הפעם הראשונה מאז שההוקס הגיעו לאטלנטה ב-1968/69 שהם מנצחים שתי סדרות פלייאוף באותה עונה.

* קייל קורבר סיים עם 0 מ-7 לא אופיינים לשלוש והמאזן שלו בסדרה כולה צלל ל-12 מ-42. חדשות טובות לבלאט?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני וושינגטון וויזארדס פול פירס, מרצ'ין גורטאט. GettyImages
היו לו גם רגעים גדולים בסדרה. פול פירס עם מרצין גורטראט/GettyImages

ציטוטים

"אני לא יודע אם אמשיך לשחק כדורסל", אמר פירס המתוסכל, שכמעט וקבע 94:94 מדהים עם שלשה על הבאזר, אך השופטים קבעו כי הוא שחרר את הכדור מאוחר מדי. "עדיין לא חשבתי על זה לעומק. העונות האלו נעשות קשות יותר ויותר. אני אחד השחקנים הזקנים בליגה ולא קל לי. המשחקים האלו מוציאים ממך המון ולא רק פיזית. זה פוגע בסגנון החיים ובמשפחה. אני צריך לחשוב טוב טוב ורק לאחר מכן אקבל החלטה".

גם קייל קורבר ההמום התייחס לסל/לא סל של פירס: "הייתי בטוח שזה נכנס וכבר התכוננתי להארכה. בסוף, כשאמרו לי שהסל לא נכנס, הייתי בטוח שצוחקים עליי. וואו, אני פשוט לא מאמין שזה קרה. בכל מקרה, אמרתי תודה רבה ושמחתי שזה לא נכנס. אין לנו סופרסטארים, אנחנו קבוצה - כולם משחקים טוב. כולם צריכים להיות במיטבם כדי להשלים פאזל".

"הפילוסופיה שלנו מעט שונה", ציין פול מילסאפ. "בכל מקרה, היא לא יותר מדי חשובה אם יש לך שחקנים שמאמינים בעצמם ובקבוצה. במצב הזה - אתה יכול לרוץ בכל פעם שאתה חפץ בכך. קליבלנד? נצטרך להיות עצמנו בשביל לנצח. לא נעשה התאמות בשביל קליבלנד, אלא נבוא למשחק כפי שהגענו לכל משחק עד עתה וניצמד ליסודות ולעקרונות שלנו".

גם וול התייחס לדבריו של האמת: "הוא מנהיג אמיתי ומנטור עבורי. רק לראות אותו מגיע דרוך לכל משחק ובכושר שהוא נמצא זה מדהים. הוא מעולם לא משמיע תירוצים. עבודת הרגליים שלו נהדרת, הוא תחרותי, מדבר לא יפה כשצריך ובכללי משמש דוגמא לכולנו".

שחקני גולדן סטייט חוגגים. רויטרס
מחכים לקליפרס או לרוקטס. שחקני גולדן סטייט חוגגים/רויטרס

ממפיס - גולדן סטייט: מספרי המשחק

* גולדן סטייט ניצחה בשני סדרות ברציפות בעונה אחת לראשונה מאז 1975.

* בנוסף, הקבוצה של סטיב קר תשחק בגמר המערב לראשונה מאז 1976.

* הווריורס הפכו לקבוצה הראשנה מאז 1985 שקולעת יותר מ-14 שלשות בשלושה משחקי פלייאוף ברציפות.

* סטפן קרי סיים עם 30 (או יותר) ו-10 אסיסטים (או יותר) בפעם השלישית במשחק פלייאוף.

* ממפיס איבדה את הכדור שלוש פעמים בלבד - המספר הנמוך ביותר במשחק פלייאוף מול הווריורס.

שחקן גולדן סטייט, סטפן קרי, חוגג עם אמא. AP
חוגג עם אמא. סטפן קארי/AP

ציטוטים

"השלשה מכל המגרש? קלעתי אחת דומה בקולג'", הודה סטפן קרי. "נצפה במשחק השביעי בין לוס אנג'לס ליוסטון כדי לדעת מי תהיה היריבה הבאה שלנו. אני מאמין שנעשה בדיוק את מה שאנחנו צריכים לעשות בשלב הבא ובטוח שיהיה בסדר". "מה קרה? סטף פשוט היה סטף. לא סתם הוא ה-MVP", החמיא האריסון בארנס לחברו".

"עברו 39 שנים מאז שהיינו בגמר אזורי", אמר סטיב קר. "הגיע הזמן שנגיע לשם, לא? זה הפרס שלנו על העבודה הקשה במהלך העונה - על פיתוח השחקנים והגיבוש". "הם עשו ריצה נהדרת וכמעט חזרו", ציין אנדרה איגוואדלה. "עשינו את הדברים הקטנים בשביל לנצח. החבר'ה נתנו את הכול ואני שמח שהשגנו את מה שרצינו. נעשה הכול בשביל לזכות בתואר".

"קרי פשוט בחור מיוחד", ציין טוני אלן המאוכזב, שנפצע כבר אחרי דקות ספורות. "השלשה שלו - מאותם רגעים מיוחדים ב-NBA. שחקנים מיוחדים קולעים סלים מיוחדים. ככה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully