וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה מול קליבלנד בגמר המזרח, גולדן סטייט עלתה לגמר המערב

ההוקס גברו 91:94 על וושינגטון, עלו ל-2:4 בסדרה ויפגשו את החבורה של דיוויד בלאט, הווריורס ניצחו 95:108 את הגריזליס ויחכו למנצחת במפגש המותח בין הקליפרס ליוסטון

שחקן וושינגטון וויזארדס, פול פירס, אומר שלום. Maddie Meyer, GettyImages
כמה שהוא היה קרוב. פול פירס/GettyImages, Maddie Meyer

שלב הפלייאוף של ה-NBA מתקרב לרגעי ההכרעה. הלילה (בין שישי לשבת) אטלנטה וגולדן סטייט ניצחו את יריבותיהן וושינגטון וממפיס בהתאמה, רשמו 2:4 בסדרות חצי הגמר והעפילו לגמרים האזוריים. ההוקס שוב השיגו ניצחון דרמטי על הוויזארדס ויפגשו בשלב הבא את קליבלנד ודיוויד בלאט, הפעם 91:94, כשפול פירס כמעט וקבע שוויון עם שלשה על הבאזר (שוב), אך הוא זרק עשירית שנייה מאוחר מדי. במערב, הווריורס גברו 95:108 על הגריזליס וגם הם השלימו 2:4 בסדרה, בדרך למפגש מול לוס אנג'לס קליפרס או יוסטון רוקטס.

שחקן אטלנטה הוקס, ג'ף טיג, חוגג. AP
חגיגות באטלנטה. דניס שרודר מרוצה/AP

וושינגטון וויזארדס - אטלנטה הוקס 94:91

פול פירס היה כל כך קרוב לסיים את הלילה כגיבור הגדול, כששוב הוא קלע שלשה מהפינה כשהוא עם הגב אל הקיר. במצב של 91:94 לאטלנטה, האמת קיבל את הכדור כשנותרו שניות ספורות לסוף ומצא את הסל מזווית קשה. הכדור נכנס, פירס חגג עם החברים וחשב שהמשחק בדרך להארכה. אפילו שחקני אטלנטה היו בטוחים שהמשחק עוד לא נגמר. אלא שהשופטים פנו לעזרת הטלוויזיה וראו שהפורוורד הוותיק שיחרר את הכדור מעט מאוחר מדי, עשירית שנייה לאחר הבאזר, וביטלו את הסל.

שחקני אטלנטה נשמו לרווחה וחגגו לאחר שהעפילו לגמר אזורי לראשונה מאז 1970, שם יפגשו את קליבלנד ודיוויד בלאט. המשחק הראשון: חמישי, 03:30 שעון ישראל

אטלנטה פתחה את המשחק בצורה טובה יותר. אחרי חמש דקות היא הוליכה 5:12 אחרי שפול מילסאפ קלע ליי-אפ והוסיף נקודה מהקו. ג'ון וול, שחזר לשחק במשחק מספר חמש למרות הפציעה בידו, החזיר את הוויזארדס למשחק לקראת סיום הרבע עם שתי נקודות מהקו. הרבע השני היה צמוד לכל אורכו, כש-1:32 לסיומו וול קבע 39:39. בזמן שנותר אטלנטה הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון והיא ירדה למחצית ביתרון 39:45.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן אטלנטה הוקס, קייל קורבר, חוגג. Maddie Meyer, GettyImages
חוגג עם החברים. קייל קורבר/GettyImages, Maddie Meyer

ג'ף טיג קלע את הנקודה התשיעית שלו ארבע דקות בתוך הרבע השלישי ועזר להוקס לברוח ל-43:57, כשרק לקראת אמצע הרבע הרביעי וושינגטון הצליחה לחזור לעניינים. ננה קיבל מסירה מוול וקלע מתוך הצבע כדי לקבוע 87:82, לפני שבראדלי ביל, ממצטייני המשחק, קלע שתי זריקות רצופות וקבע 87:88 לוויזארדס. כשנותרו שמונה שניות לסיום, טמפל קלע פעמיים מהקו והוריד את ההפרש ל-93:91 כשהוויזארדס שלחו את אל הורפורד אל הקו. האחרון דייק פעם אחת, ואז קיבל פירס את הכדור כשהשאר כבר ידוע. בסיום, 2:4 לאטלנטה שממשיכה לגמר המזרח, בעוד שיריבתה נשארת רק עם המחמאות.

פול מילסאפ קלע 20 נקודות, קטף 13 כדורים חוזרים וחסם פעמיים אצל המנצחת, דמארי קארול הוסיף 25 ו-10 וג'ף טיג תרם 20 ו-7 אסיסטים. מנגד, בראדלי ביל הפציץ 29, כשג'ון וול קלע 20 ומסר 13 אסיסטים אך רשם גם 6 איבודים.

שחקן וושינגטון וויזארדס, ג'ון וול מאוכזב. Maddie Meyer, GettyImages
יישארו עם המחמאות. ג'ון וול/GettyImages, Maddie Meyer

ממפיס גריזליס - גולדן סטייט ווריורס 108:95

אחרי שהציגו עונה יוצאת מהכלל, סטיב קר וחבורתו באו על שכרם, כשניצחו 95:108 את ממפיס גריזליס בחצי גמר המערב, רשמו 2:4 בסדרה ועפילו לגמר האזורי לראשונה מאז 1976. סטפן קרי שוב היה בלתי ניתן לעצירה, כשהפעם ה-MVP סיים עם 32 נקודות (כולל שלשה מכל המגרש בסיום הרבע השלישי) ועשרה אסיסטים.

הפתיחה של הווריורס הייתה יוצאת מהכלל, וכבר אחרי דקה וחצי הם עלו ליתרון 0:7, שהגיע עד ל-12:27 ארבע דקות וחצי לסיום הרבע הראשון. ברבע השני הגריזליס עשו קולות של חזרה, כשמארק גאסול המצוין ניסה להשאיר את קבוצתו בעניינים, אך בכל פעם שהמארחת ניסתה, האורחת ברחה. רבע שני מצוין של דריימונד גרין לא איפשר לממפיס להתקרב כששנייה לסיום המחצית הראשונה הצליח קורטני לי לצמק את ההפרש ל-58:49. גאסול, אחד מהמצטיינים במשחק, קלע נקודה מהקו, שש דקות בתוך הרבע השלישי, כדי לקבוע 61:58, וממפיס כמעט והשוותה, אך אנדריי איגוואדלה ניצל אסיסט של קרי כדי להחזיר את הצבע ללחייו של קר המודאג.

שחקן גולדן סטייט, סטפן קרי, חוגג. רויטרס
עוד משחק גדול. סטפן קרי/רויטרס

אם המארחת חשבה שחזר לה הביטחון ברבע השלישי, הגיעה שוב קרי, שעם שלשה מטורפת מכמעט מגרש שלם קבע 68:76 רגע לפני תחילתו של הרבע הרביעי. בחלק האחרון של המשחק גולדן סטייט לא הראתה סימנים של עייפות, המשיכה ללחוץ על הגז וניצחה בסיום 95:108. קליי תומפסון הוסיף 20 נקודות ושמונה ריבאונדים, 16 ו-12 היו לגרין, כשגאסול קלע 21, קטף 15 ריבאונדים וחסם חמש פעמים מנגד. וינס קארטר תרם 16 נקודות מהספסל, זאק רנדולף סיים עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully