וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "מאוכזבת מהדרך של איזי", שרצקי: "ציפיתי ממנה לנהוג אחרת"

מלחמת גרסאות בין הבעלים של הפועל באר שבע לקרית שמונה לאירועים האחרונים שנחשפו בוואלה ספורט. ברקת: "אנשים נפגעו ללא סיבה". שרצקי: "אם אליי יפנה מאמן תחת חוזה, אין סיכוי שאסכים לשוחח איתו לפני שהוא יפנה למועדון שלו"

one

היממה הסוערת שעברה על הפועל באר שבע עם ההודעה על עזיבתו של אלישע לוי והמגעים שהחלו עם ברק בכר שצפוי לחתום לשנתיים אחרי משחק הגמר גרמה לבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, לפרסם הודעה רשמית בדף הפייסבוק של המועדון, ולספק את גרסתה באשר להתרחשויות.

"מאחר ומתפרסמים דברים לא נכונים ביומיים האחרונים, החלטתי לספר לכם את מה שבאמת קרה: הבטחתי להודיע לאלישע לוי אם בכוונתי להאריך את העסקתו אחרי חצי הגמר", כתבה ברקת. "ביום ראשון השבוע החלטתי שאחרי שלוש שנים מוצלחות יחד, דרוש שינוי. אחרי קבלת ההחלטה, החלטתי להיפגש עם אלישע ביום חמישי, לאחר אירוע החינה של בתו, כדי להודיע לו על החלטתי ולתאם את מועד פרסום ההודעה (תוך כוונה שההודעה תצא אחרי משחק הגמר).

אלונה ברקת, בעלים הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אני בוטחת במקצוענות של אלישע ושל השחקנים שלנו, יודעת שכל מי שמגיע לגמר הגביע עושה הכול ויעשה הכל כדי לנצח". אלונה ברקת/קובי אליהו

"באותו שבוע קיבלתי פנייה מסוכנו של ברק בכר שאמר לי כי יש לברק אופציה להשתחרר מקרית שמונה במקרה של אפשרות להגיע למועדון גדול. השבתי כי אפנה אליו חזרה רק במקרה שאלישע לא ימשיך ורק אם אקבל אור ירוק מאיזי שרצקי, והדבר הראשון שעשיתי היה לפנות לשירצקי", הוסיפה הבעלים. "איזי ביקש יומיים לחשוב, ואמרתי לו שייקח את הזמן כי לא אקיים כל פניה לברק לפני גמר הגביע וללא אישורו. ביום רביעי איזי הודיע לי שיש לי אור ירוק להתקדם משום שהחליט לפטר את ברק על כך שניהל מגעים מאחורי גבו, ושהוא הולך לפרסם את כל השתלשלות העניינים תוך שעתיים.

"'מגעים מאחורי הגב?', שאלתי. ניסיתי להסביר לו כי לא התקיימו שום מגעים עם ברק או סוכנו, אבל ללא הועיל. המומה ומופתעת ביקשתי מאיזי לחכות עד אחרי הגמר, אבל הוא הסכים לדחות את זה רק ליום חמישי לאחר הפגישה המתוכננת עם אלישע. אני אוהבת ומכבדת את איזי אבל בהחלט מאוכזבת מהדרך בה בחר. אני מאוכזבת שלמרות שנהגתי בהגינות, פניתי אליו ולא פעלתי מאחורי גבו, נפגעו אנשים שלא מגיע להם ללא סיבה", המשיכה ברקת. "ולגבי התזמון: ברור שהייתי מעדיפה שההודעה תצא אחרי הגמר, זו גם הייתה התכנית, אבל מאחר ואיזי פעל כפי שפעל, לא נותרה לי ברירה אלא לפעול מיידית. אני בוטחת במקצוענות של אלישע ושל השחקנים שלנו, יודעת שכל מי שמגיע לגמר הגביע עושה הכול ויעשה הכל כדי לנצח. אני שלמה עם החלטותי שנעשו לטובת הקבוצה ואוהדיה, ועכשיו כשהפרטים בידיכם, תשפטו אתם אם מדובר בהתנהלות לא הגונה. אני רוצה להודות לכם, אוהדים יקרים, על מאות הודעות התמיכה והעידוד שקיבלתי מכם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"אם אליי יפנה מאמן שנמצא תחת חוזה בקבוצה מסוימת, אין כל סיכוי שאסכים להיפגש או לשוחח איתו לפני שידאג לפנות קודם למועדון בו הוא חתום ויקבל את הסכמתו". שרצקי/ברני ארדוב

בעקבות דבריה של ברקת, הוציא שרצקי הודעה רשמית מטעמו: "לאחר שקראתי את דברי אלונה ברקת, לא יכולתי שלא לשים את הדברים על דיוקם, לפרט ולחדד מספר דברים חשובים. אלונה פנתה אליי ביום שלישי בשאלה האם היא יכולה לנהל משא ומתן עם ברק בכר. הודעתי לה שאני מבקש יומיים לחשוב על הנושא ושאחזור עם תשובה. חשוב להדגיש ולהבהיר כי בשיחה זו אלונה לא טרחה לספר לי כי כבר קיבלה פנייה כלשהי מברק או מי מטעמו".

הבעלים של קרית שמונה המשיך: "ביום רביעי בבוקר, תוך כדי שיחה שלי עם אלונה, התבררה לי העובדה כי פנייתה של אלונה אליי הייתה רק לאחר שכבר שוחחה עם סוכנו של ברק בכר שפנה אליה. באותו הרגע הודעתי לה שאם כך הדברים, אז כבר אין על מה לדבר וזאת מכיוון שברק בכר מפוטר החל מרגע זה, שכן מעשיו הם בגידה באמון שנתתי בו. הסכמתי לדחות את פיטורי ברק ואת ההסבר להן בכ-24 שעות מהסיבה שאלישע לוי חגג באותו היום באירוע חינה של ביתו. אלונה כתבה בתגובתה שהיא מאוכזבת ממני, שזה נחמד, אך האכזבה העמוקה במקרה הזה היא שלי ממנה. אם אליי יפנה מאמן שנמצא תחת חוזה בקבוצה מסוימת, אין כל סיכוי שאסכים להיפגש או לשוחח איתו לפני שידאג לפנות קודם למועדון בו הוא חתום ויקבל את הסכמתו. לכן האכזבה במקרה זה היא שלי מאלונה, ממנה ציפיתי לנהוג אחרת. יחד עם זאת, ברור כי האכזבה הקשה והעמוקה שלי יותר מכל במקרה הזה היא מברק עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully