וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה בדרבי ועלתה ל-1:2

האדומים הסתדרו גם ללא סער פרנקל שהורחק במחצית השנייה, והחזירו לעצמם את היתרון עם ניצחון חוץ מרשים 25:27 על מכבי ראשון לציון. ביום שני הם יכולים להניף את הצלחת בבית

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, עידן מימון, מול שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד, עומר גרא. קובי אליהו
מריחים את האליפות. עידן מימון/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון מתחילה להריח את ריחה של האליפות: האדומים השיגו ניצחון חוץ חשוב במשחק מספר 3 בסדרת הגמר יד 25:27 על מכבי ראשון לציון, וכעת הם מובילים 1:2 כשכעת חסר להם ניצחון אחד בלבד כדי להניף את הצלחת. אם אחרי המשחק הראשון שהסתיים ב-30:34 נדמה היה שזה הולך להיות קל, הגיע המשחק השני שבו הצהובים סיפקו תבוסה מרשימה 29:38, אבל הפעם האדומים החזירו לעצמם את היתרון עם משחק יוצא מן הכלל, וביום שני הם יכולים לחגוג באולם הביתי.

המשחק נפתח בצורה צמודה ואף קבוצה לא הצליחה לברוח. עידן מימון לקח את העניינים בידיים ודאג לשערים בצד האדום, בעוד בצהוב היה זה מילורד קריבוקאפיץ' שהבקיע את שערו הרביעי במשחק בשלב מוקדם והעלה ל-8:9. עד המחצית האדומים הצליחו לחזור והשוו ל-12:12.

במחצית השנייה הפועל ראשון לציון נטלה את ההובלה אחרי שערים של סשה צ'ודונובסקי ופיליפ מריאן שהעלו ל-20:21. אחרי עוד כמה דקות היתרון קפץ לשלוש, אבל דווקא אז סער פרנקל, מאמן האדומים, הורחק אחרי ויכוח עם השופט יורם פרץ, כשגם עוזרו אבישי סמולר ספג אדום. למרות שהקבוצה שיחקה ללא מאמן על הקווים, הצהובים לא הצליחו לנצל את היתרון, בעוד האדומים ברחו ל-21:26, וניסיון הקאמבק של היריבה לא ממש צלח.

למכבי: קריבוקאפיץ' 7, טסקוביץ' 5, סטלמן 4, נאמן 3, טל גרא ועומר גרא 2 כל אחד, אברהם ופרידמן 1 כל אחד. להפועל: מריאן 7, סידי 5, שי הרשקוביץ 4, צ'ודנובסקי ומרוולייביץ' 3 כל אחד, מימון וגררה 2 כל אחד, לוזון 1.

מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד, סער פרנקל. קובי אליהו
התווכח עם השופט. סער פרנקל/קובי אליהו

מאמן מכבי, ג'ו מתתיה: "היינו אגרסיביים והמשחק הלך לכיוון שלנו, אבל לא הצלחנו לייצר מומנטום בחצי השני. קיבלנו גולים ולא הצלחנו לחזור בהחלטות של מאית שנייה. השחקנים נתנו מאמץ ואין לי טענות. נשב, נסתכל בווידאו וננסה לתקן את הטעויות כי כל משחק זה משהו אחר לגמרי".

מאמן הפועל, סער פרנקל: "אמרתי לשופט למה אתה מרחיק לשתי דקות, לא ניבלתי את הפה, הוא החליט להרחיק אותי אבל זו כבר היסטוריה. הכי חשוב שניצחנו ועלינו ל-1:2. נטרלנו מתפרצות, היינו אגרסיביים ובאנו יותר מוכנים בראש. מכבי היא האחרונה שתישבר אבל נשב ונראה איך עושים זאת נכון כדי לשמח את הקהל במגרש הביתי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully