וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס בגמר אחרי 68:70 על צסק"א מוסקבה

פשוט לא להאמין. בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, היוונים גברו על הרוסים בפיינל פור. צסק"א כבר הובילה בדקות הסיום בתשע הפרש, לפני שספאנוליס ביצע קאמבק עצום וסידר לאולימפיאקוס גמר שלישי בארבע שנים

צפו בתקציר המשחק

ב-2012, צסק"א הובילה בגמר היורוליג על אולימפיאקוס בפער גדול והיוונים, בראשות ואסיליס ספאנוליס, עשו קאמבק גדול וזכו בתואר. שנה לאחר מכן, בחצי הגמר, אולימפיאקוס וספאנוליס כבר החטיפו לרוסים עם ניצחון ב-17 הפרש. בעונה שעברה אולימפיאקוס לא הייתה שם, אבל צסק"א שמטה יתרון גדול מול מכבי תל אביב. הערב (שישי), הסיוט של הרוסים חזר בגדול. צסק"א הובילה בתשע הפרש בחצי גמר היורוליג עם פחות מארבע דקות על השעון, אבל ספאנוליס שב לרדוף אותה והוביל ריצת 0:12 מדהימה במאני טיים. הכוכב היווני גם צלף, תשע שניות לסיום, שלשה מכריעה ובסופו של דבר, אחרי משחק רע מאוד שלו, סידר לאולימפיאקוס 68:70 ענק בסיום וגמר יורוליג שלישי בארבע שנים ושביעי בסך הכול. בפעמיים הקודמות זה נגמר עם זכייה, מישהו מוכן להמר נגד האופי של החבורה מפיראוס הפעם?

ואסיליס ספאנוליס אולימפיאקוס מול סשה קהון צסק"א מוסקבה. רויטרס
כל מילה מיותרת. ספאנוליס/רויטרס

כל קבוצה קלעה חמש נקודות מהירות לפני שהקצב נרגע מעט. שש נקודות רצופות של הרוסים העלו אותם ל-9:15, שלוש דקות לסיום הרבע, אבל היוונים איזנו עם צמד שלשות. אל המנוחה בין הרבעים ירדה צסק"א ביתרון 17:20.

המשחק הצמוד נמשך גם ברבע השני. ארון ג'קסון ייצר נקודות יפות לצסק"א, אבל פפאפטרו, ביכולת נהדרת, לא נתן לרוסים לברוח. דנסטון העלה את אולימפיאקוס ליתרון באמצע הרבע ומשם נמשכה נדנדה שהסתיימה עם נקודת עונשין של קירילנקו ו-35:36 לצסק"א בהפסקה.

את צסק"א הובילו במחצית הראשונה ננדו דה קולו וג'קסון עם שבע נקודות כל אחד. מילוש תאודוסיץ', שחקן פיינל פורים בעייתי, לא קלע כלל ואיבד לא פחות מחמישה כדורים. בצד השני, פרינטזיס עם 11 נקודות באחוזים מושלמים ופפאפטרו עם תשע השאירו את אולימפיאקוס צמודה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קייל היינס אנדריי קירילנקו צסק"א מוסקבה מול אות'לו האנטר אולימפיאקוס. רויטרס
האנטר נאבק בהיינס וקירילנקו/רויטרס

סל של קהון העלה את צסק"א ל-35:40 והדקות הטובות של הרוסים המשיכו, כאשר סוני ווימס קובע 42:49 עבורם, 3:12 לסיום הרבע. אלא שאולימפיאקוס פשוט סירבה להרים ידיים ושוב חזרה במהרה. ברגע האחרון של הרבע, תאודוסיץ' סופסוף השיג נקודות ראשונות וקבע 47:51.

הדרמה הגיעה לשיא ברבע המכריע. צסק"א נראתה כמי שסוגרת עניין אחרי שההגנה הנהדרת וסל של קהון סידרו לה 52:61, ארבע וחצי דקות לסיום. אבל אז, כמו שקרה להם לא פעם בעבר, הרוסים פשוט נחנקו במאני טיים. ספאנוליס, שסבל ממשחק איום, צלף שלשה אחרי 0 מ-11 מהשדה עד לאותו רגע. בהמשך הוא הוסיף עוד שלשה ועוד סל והשלים ריצת 0:12 מדהימה, שקבעה 63:66. צסק"א התעוררה לפני שזה נגמר וחדירה של ווימס לסל קבעה שוויון 66. ספאנוליס לקח אחריות ועם תשע שניות על השעון, קבר שלשה אדירה. אולימפיאקוס ביצעה עבירה מהירה ודה קולו קלע פעמיים מהקו. סלוקאס נשלח לקו בעבירה מהירה וקלע אחת, אבל בשניות הסיום הרוסים התברברו וקירילנקו שיחרר זריקת ייאוש עם הבאזר מהחצי, שלא הלכה לשום מקום. 68:70 מדהים לאולימפיאקוס בסיום.

קלעו לאולימפיאקוס: יורגוס פרינטזיס 14 (8 ריבאונדים), ואסיליס ספאנוליס 13 (1 מ-7 לשתיים, 3 מ-8 לשלוש), קוסטס סלוקאס 10, יואניס פפאפטרו 9, ואנליס מנצאריס 5, בריאנט דנסטון 5, ברנט פטווי 5, אוליבר לפאייט 3, אות'לו האנטר 2, מאט לויסקי 2, דימיטריס אגרבאניס 2, טרמל דרדן שיחק ולא קלע.

קלעו לצסק"א: ננדו דה קולו 18 (4 מ-12 לשתיים), סשה קהון 11, ארון ג'קסון 9 (7 חטיפות), סוני ווימס 9, מילוש תאודוסיץ' 8 (1 מ-4 לשתיים, 1 מ-5 לשלוש, 6 איבודים, 5 אסיסטים), אנדריי קירילנקו 5, אנדריי ורונטסביץ' 5, ויקטור חריאפה 2, קייל היינס 1, מנוצ'אר מרקוישווילי ודמטריס ניקולס שיחקו ולא קלעו.

קירילנקו עם הפסד כואב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully