וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ז'ואן קאריו מועמד למכבי תל אביב אם פאקו יעזוב

בהונגריה מספרים שהמאמן שהוליך את וידאוטון לאליפות מקומית, נמצא על הכוונת של ג'ורדי קרויף. הקטלאני בן ה-46 שימש כעוזרו של פאולו סוזה בעבר. מועמד נוסף: תומאס כריסטיאנסן

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכה: קשת סידי

על פי דיווח בהונגריה, מאמנה הקטלאני של וידאוטון, ז'ואן קאריו, מועמד למכבי תל אביב אם פאקו אייסטרן לא ימשיך בקבוצה. בדיווח מצוין שפאקו מוליך את הצהובים לעונה מצוינת, אבל שהיחסים בינו לבין המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לא אופטימליים. על פי אותו דיווח, קאריו הוא המועמד המוביל ואחריו נמצא תומאס כריסטיאנסן, שמדריך את א.א.ק לרנקה, הקבוצה הקודמת בה עבד קרויף.

קאריו בן ה-46 שיחק בכמה קבוצות קטנות בספרד ופצח בקריירת אימון ב-2001. הוא שימש כמאמן נוער באספניול, עמד על הקווים של ג'ירונה, חזר לאספניול למשרות עוזר המאמן של קבוצת המילואים ולאחר מכן הקבוצה הראשונה וב-2011 מונה לעוזרו של פאולו סוזה בוידאוטון. הוא נשאר בצוות המקצועי של הקבוצה ההונגרית גם אחרי שהפורטוגלי עזב, ביוני האחרון מונה למאמן ראשי והוליך את וידאוטון לאליפות שנייה בתולדותיה.

כריסטיאנסן בן ה-42 הוא השם המוכר יותר מבין השניים. הוא אמנם נולד בדנמרק, אבל אמו הייתה ספרדיה והוא ערך שתי הופעות בנבחרת ספרד. בגיל 18 הוא הצטרף לקבוצת המילואים של ברצלונה ובהמשך שיחק בין הייתר באוביידו, ספורטינג חיחון, אוסאסונה, ויאריאל, ופאניוניוס. בשנת 2001 חתם בבוכום הגרמנית ובשנתיים הבאות כבש 38 שערים, כשאת עונת 2002-03 הוא מסיים כסגן מלך שערי הבונדסליגה. א.א.ק לרנקה היא הקבוצה הראשונה אותה הוא מאמן, אחרי שלפני כן שימש כעוזר מאמן באל ג'זירה מאיחוד האמירויות במשך כמה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully