וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א נגד הפיינל פור: "בלעדיו מכבי תל אביב לא הייתה אלופה"

רגע לפני חצי הגמר מול אולימפיאקוס (19:00, חי באתר), שחקני צסק"א מצטרפים לנשיא ואטוטין בקריאות לשינוי השיטה ביורוליג. חריאפה: "הפיינל פור הוא כמו לוטו. כדי לזכות אתה צריך רק מזל"

ויקטור חריאפה צסק"א מוסקבה מול דווין סמית' מכבי תל אביב. מגד גוזני
מזל או לוזריות? חריאפה מול דווין סמית' בפיינל פור בעונה שעברה/מגד גוזני

מתחילת המילניום פספסה צסק"א מוסקבה רק שלושה פיינל פורים. בעשור האחרון היא החמיצה את סוף השבוע של ארבע הגדולות רק פעם אחת. ובכל זאת, למרות המאזן המרשים, היא הניפה את הגביע רק פעמיים. עכשיו, רגע לפני הג'אמפ בול של חצי הגמר מול אולימפיאקוס, הרוסים דורשים שינוי בשיטה.

נשיא צסק"א מוסקבה אנדריי ואטוטין הודיע אתמול בראיון ב'צ'מפיונט' הרוסי כי הוא פועל למען ביטול הפיינל פור ומעבר לסדרות, כנהוג ב-NBA. "השיטה הנוכחית מיושנת. ברור שזה מייצר עניין ונותן פתח להפתעות. זה עושה שירות טוב ליורוליג בחלק מזמן, אבל רוב הזמן זה פשוט לא פייר עבור מועדונים שמשקיעים מאמצים גדולים ומשקיעים הרבה יותר כסף כדי להגיע לטופ. כל המאמץ שנבנה במהלך העונה הולך לפח".

ואטוטין הוסיף כי "אפילו נציגים מהיורוליג מודים שלאור ההישגים שלנו מתחילת שנות ה-2,000 היינו צריכים לזכות בגביע לפחות ארבע פעמים".

סוני ווימס שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
הצטרף לקריאה. ווימס/ברני ארדוב

קפטן צסק"א ויקטור חריאפה, שהיה אחראי בין היתר גם לאיבוד המכריע בחצי הגמר בעונה שעברה מול מכבי תל אביב, השמיע דברים ברוח דומה בראיון ברוסיה. "הפיינל פור הוא סוג של לוטו. הזוכה היא לא הקבוצה החזקה ביותר, אלא הקבוצה עם הכי הרבה מזל. זה הוכח בעונה שעברה עם מכבי תל אביב. אפילו בלאט הודה שאילולי השיטה הזאת, היה להם הרבה יותר קשה לזכות בתואר".

סוני ווימס הצטרף לחבריו ואמר היום כי "אף אחד לא אוהב את השיטה הזאת. כשזה מגיע לכדורסל מקצועני, לא הגיוני שעונה שלמה תוכרע במשחק אחד. צריכים לעבור לסדרות, כמו ב-NBA. אם הליגה הטובה בעולם חושבת שזה טוב, למה ביורוליג לא חושבים ככה? כולם צריכים ללמוד מה-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully