וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי על פציעת לנדסברג: "המאמנים יצטרכו למצוא אלתורים שונים"

15.5.2015 / 11:42

מכבי תל אביב מנסה לעכל את הבשורה על הפציעה של המתאזרח, שלא יחזור עוד העונה. היו"ר, שנמצא בפיינל פור במדריד: "לא יודע כמה זה יכול לפגוע בנו, רק יודע ששחקנים יצטרכו לתת מאמץ נוסף"

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. GettyImages
מחסור בישראלים. מזרחי/GettyImages

מכבי תל אביב קיבלה אתמול (חמישי) חדשות רעות מגזרתו של סילבן לנדסברג, שסיים את העונה. המתאזרח נפצע אמש במהלך אימון הקבוצה, כשבצילום שנערך לו התברר שהוא סובל משבר בכף הרגל. לנדסברג סבל מפציעה ארוכה באותו מקום, פציעה אותה הגדירו במועדון כ"הפכפכה". במכבי יודעים כי מצבת הישראים עלולה להצטמצם עוד יותר: אלכס טיוס התלונן בשבועות האחרונים על פציעה בגבו ובמכבי למודי הניסיון מתקשים להבטיח כי טיוס ישחק לכל אורך סדרת הפלייאוף והשלבים המכריעים של העונה.

יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי אמר הבוקר בשיחה עם וואלה ספורט על פציעתו של לנדסברג: "לכל פציעה של שחקן יש משמעות רבה, מה עוד שבמקרה שלפנינו סילבן חזר מתקופה שהוא היה מושבת בעקבות פציעה דומה והוא חזר בכושר יוצא מהכלל. הוא שחקן שגם שיפר את ההגנה שלו, שלא לדבר על הקליעה שלו. גם סילבן וגם גיא פניני שני שחקנים ישראלים, כך שבוודאי שיש לפציעות משמעות בהרכב של הקבוצה והמאמנים יצטרכו למצוא אלתורים שונים".

לשאלה עד כמה הפציעה יכולה לפגוע בסדרת הפלייאוף מול נס ציונה השיב מזרחי כי "אני לא יודע עד כמה זה יכול לפגוע, אני יודע ששחקנים יצטרכו לתת מאמץ נוסף על המאמץ הרגיל שלהם".

מזרחי נמצא במדריד, שם מתקיים הפיינל פור, עם חלק מהנהלת מכבי: "אני נמצא כאן מאתמול בלילה. יהיו גם פגישות עם היורוליג ואני כאן גם כדי לייצג את מכבי".

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
קשה בלעדיך. לנדסברג/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully