וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג סובל משבר בכף הרגל וגמר את העונה

14.5.2015 / 21:57

הגארד של מכבי תל אביב נפגע באימון באותו מקום בו סבל מפציעה קודמת. בצילום התברר שהוא סובל משבר. רשם עונת שיא עם ממוצעים של 14.9 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק

one

חדשות רעות למכבי תל אביב: הגארד סילבן לנדסברג נפצע הערב (חמישי) באימון הקבוצה ובצילום שנערך לו התברר שהוא סובל משבר בכף הרגל. זמן לא רב לאחר מכן הצהובים הוציאו הודעה רשמית בה נאמר שהוא גמר את העונה. חשוב לציין שלנדסברג סבל מפציעה ארוכה באותו מקום ושבמועדון הגדירו את אותה פציעה כ"הפכפכה".

לנדסברג (25) חווה את עונתו הטובה ביותר במכבי תל אביב עד כה, עם ממוצעים של 14.9 נקודות (51 אחוז ל-2, 47 אחוז ל-3), 5.1 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים לערב. בשבועות האחרונים נמצא הגארד בכושר קליעה מעולה, וכמובן שמדובר בחדשות רעות במיוחד לגיא גודס, שחסר את גיא פניני וכעת מצבת הישראלים שלו בקו האחורי כוללת את יוגב אוחיון בלבד.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
דווקא בעיצומה של תקופה פנטסטית מבחינה אישית. לנדסברג/מגד גוזני

כדי להבין עד כמה הפך לנדסברג לאחד השחקנים החשובים של גיא גודס בשבועות האחרונים, די להסתכל על מה עשה בשבעת משחקיו האחרונים: 17 נקודות, 20 נקודות, 24 נקודות, 29 נקודות, 13 נקודות, 27 נקודות ו-15 נקודות, כשארבעה מהם קלע ארבע שלשות או יותר.

האלופה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בליגה, תשחק ברבע גמר הפלייאוף נגד עירוני נס ציונה. המשחק הראשון יתקיים ביום שני בשעה 21:05 ויועבר בשידור ישיר בערוץ 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עוד במכבי תל אביב: לוואלה ספורט נודע שמי שמיועד לחזור לקבוצה בעונה הבאה הוא איתי שגב. הפורוורד בן ה-20, 2.04 מטר, שיחק העונה כמושאל בהפועל גלבוע/גליל והעמיד ממוצעים של 5.3 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ב-17 דקות משחק. בעונה שעברה הושאל להפועל חולון. הוא צפוי להצטרף לאימוני פתיחת העונה של הקבוצה בקיץ.

גם דיאור פישר עדיין נמצא במקום גבוה ברשימות של הצהובים. בשיחות לא רשמיות שנערכו איתו, פישר הביע נכונות לחזור לאלופה וגורמים המעורים במגעים מספרים כי הסנטר העיד ש"אשתו הישראלית מעוניינת לגור בתל אביב" וכי הוא מעדיף לשחק במכבי וביורוליג מאשר בהפועל ירושלים שגם מעוניינת בו. אם פישר יצטרף, מכבי תשלם לו שכר שינוע סביב 700 אלף דולר במשך שלוש שנים (שתי עונות ואופציה לעונה נוספת), במקביל למגעים עם גל מקל, נמשכות השיחות עם ג'ורדן פארמר שהוצב כמטרה עיקרית אצל הצהובים, זאת על אף עלותו הגבוהה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully