וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר צפוי לחתום לשנתיים אחרי הגמר. שחקנים: "הגביע יוקדש לאלישע"

15.5.2015 / 9:56

תחלופת המאמנים בבאר שבע וקרית שמונה, שנחשפה לראשונה בוואלה ספורט, צפויה להפוך לרשמית אחרי שבכר ייפגש עם בעלי באר שבע. השחקנים תומכים באלישע לוי, לחץ על שהר לחזור לישראל

one

הסערה שהתחוללה אתמול (חמישי) בהפועל באר שבע בעקבות ההחלטה להיפרד מאלישע לוי ולפנות לברק בכר ממשיכה להפוך לשיחת היום בקרב שחקני הקבוצה. כזכור, אתמול העבירו חלק מהשחקנים ביקורת על העובדה שההחלטה התקבלה לפני הגמר, אך בסביבתה של אלונה ברקת הבהירו כי לא היה לה מנוס מלעשות את הצעד הזה, אחרי שכבר שוחחה עם איזי שירצקי בנוגע לשיר צדק והייתה חייבת לספר לו על השיחות עם מאמנו.

"אלונה שוחחה עם איזי במשך מספר ימים על העברת שיר צדק. היא הגיעה למצב שלא הייתה יכולה להסתיר ממנו את השיחות שלה עם דהאן לגבי בכר. באותו רגע איזי הודיע שהוא מתכוון להודיע שברק מפוטר, והיא הייתה חייבת להיפגש עם אלישע לוי ולהודיע לו, כדי שלא ישמע את זה מקריית שמונה", אמר מקורב לבעלים. בסביבתה של ברקת לא מכחישים שעשתה טעות כשלא הבהירה לדהאן שתהיה מוכנה לדבר איתו רק אחרי הגמר. מצד שני, סבורים שם, אם ברקת הייתה מחכה ייתכן שבכר כבר לא היה מעוניין להגיע והמחיר של לוי, שהיה נשאר בקבוצה כברירת מחדל עבורה, היה עולה.

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת. ברני ארדוב
לא הצליחה להסתיר. ברקת/ברני ארדוב

ברקת, שעל ההחלטה שלה לסיים את ההתקשרות עם לוי ולפנות לבכר פורסם לראשונה בוואלה ספורט, מתכוונת להיפגש עם מאמן קרית שמונה לשעבר מיד אחרי הגמר. היא תציע לו חוזה לשתי עונות או שלוש, עם אופציית יציאה. "אם נזכה בגביע, ברור שנקדיש אותו לאלישע", אמר הלילה אחד משחקני באר שבע. "הוא עבר תקופה קשה וספג לא מעט אש העונה, אבל בפנים הוא נשאר אותו אדם ואותו מאמן. הוא הצליח להביא את המועדון למקומות שבהם הוא לא היה בעבר. ברור שאם לא נזכה יאשימו את אלונה, אבל לנו אסור להתייחס לזה ולעלות על המגרש כדי להביא את התואר".

בבאר שבע רוצים את בן שהר, שהתבקש להחליט האם הוא מוכן לחזור לישראל וכבר קיבל מסרים כי יזכה לחוזה ארוך ושכר הולם. במועדון מפעילים על שהר לחץ לחזור. עם אנתוני וואקמה הסיפור מעט שונה. השכר שלו כבר סגור, אבל קרית שמונה נכנסה לתמונה וברקת נלחמת כדי שהחלוץ ישחק אצלה. במועדון העריכו אתמול שרק אחד מבין השניים, שהר או וואקמה, יגיעו ויתווספו לשיר צדק, שסיכם אתמול לארבע שנים בקבוצה. לברקת הוצע גם שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים, והיא שוקלת את הנושא. במועדון החליטו כי מיד לאחר הגמר תיערך פגישה עם השוער אוסטין אג'ידה. אם הוא יחתום על חוזה, הוא ימשיך בקבוצה. אחרת – ברקת תפנה לאופיר מרציאנו. ללא קשר לשדרוג שיקבל, ג'ון אוגו שוקל לעזוב ואם זה יקרה מכבי חיפה עשויה לפנות אליו.

המנכ"ל אסי רחמים, שנסע לפולין כדי לסגור מחנה אימונים, ממתין לגמר הגביע כדי לדעת האם הקבוצה תזכה בו ותשחק בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, אחרת יצטרך להמתין כדי לראות האם היא תסיים את העונה במקום השני בליגה. רק לאחר שיתברר באיזה שלב תשחק, ייקבע תאריך למחנה. ייתכן שבאר שבע, שמכרה כבר יותר מ-8,000 מנויים, תארח את המשחק הראשון בטדי ולא במושבה. הסיבה: מספר המנויים, בהם נכלל המשחק הראשון באירופה, עשוי להיות גדול מתכולת האיצטדיון בפתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. קובי אליהו
שחקני באר שבע מתכננים מפגן תמיכה. אלישע לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully