וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את אינטר, לאציו גברה על סמפדוריה

גם בהרכב משני, האלופה ידעה לחזור מפיגור ולנצח בדרבי ד'איטליה. מוראטה שוב כבש, חולצתו של סאנטי הופרשה. לאציו ניצחה 0:1 ועלתה זמנית למקום השני, ג'נטילטי כבש (54)

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס חוגג עם משקפי שמש (מימין). AP
בסטייל. אלברו מוראטה עם משקפי שמש/AP

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית החל הערב (שבת) עם הדרבי ד'איטליה, בו יובנטוס האלופה ניצחה 1:2 בסן סירו את אינטר. לאחר מכן יריבתה בגמר הגביע לאציו ניצחה 0:1 את סמפדוריה.

קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
ניצחון יוקרתי. קלאודיו מרקיזיו/GettyImages

אינטר - יובנטוס 2:1

אחרי העלייה לגמר ליגת האלופות וארבעה ימים לפני גמר הגביע, הרכב משני של האלופה השיג ניצחון בסן סירו בדרבי ד'איטליה. ומי הכריע? שוב אלברו מוראטה. מאורו איקרדי הסיט עם החזה לרשת בדקה התשיעית, אבל יובנטוס חזרה עם פנדל של קלאודיו מרקיזיו בדקה ה-42. שתי הקבוצות חיפשו הכרעה, ובדקה ה-83 בעיטה די פשוטה של מוראטה מרחוק מצאה את הרשת באדיבותו של סמיר הנדנוביץ'. אקס ריאל עם שער שני השבוע. אמנם פחות חשוב מהשער בסנטיאגו ברנבאו, אבל כזה ששווה ניצחון יוקרתי. אינטר לא ניצחה את יובנטוס בבית מאז אפריל 2010, בימים בהם חאבייר סאנטי עוד שיחק. הערב הנראזורי הפרישו את חולצתו של הקפטן לשעבר, אך ציינו את היום החגיגי עם הפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חאבייר סאנטי שחקנה לשעבר של אינטר. GettyImages
החולצה שלו הופרשה. חאבייר סאנטי/GettyImages

סמפדוריה - לאציו 1:0

אחרי ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים חוזרת האורחת לנצח ועולה זמנית למקום השני על חשבון רומא, ולא פחות חשוב - פותחת פער של שש נקודות מנאפולי שדולקת בעקבותיה בקרב על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. סנטיאגו ג'נטילטי כבש את השער היחיד במשחק כשנגח פנימה כדור קרן בדקה ה-54, וסמפדוריה, שמתרחקת מהליגה האירופית, רושמת הפסד שישי בשבעת המפגשים האחרונים עם לאציו.

שחקני לאציו חוגגים. AP
ניצחון חשוב מאוד. לאציו חוגגת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully