וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מהסרטים: יוסטון כפתה משחק שביעי אחרי רבע אחרון מטורף

הרוקטס פיגרו ב-19 נקודות בסטייפלס סנטר, אך סיימו רבע אחרון מדהים של 15:40 ללא ג'יימס הארדן החולה וניצחו 107:119 שקבע משחק שביעי ומכריע בטקסס. ג'וש סמית' חזר לעצמו והצטיין עם 19

מאמן יוסטון רוקטס קווין מקהייל עם טרבור אריזה. AP
ככה קווין מקהייל נראה לפני שהחל הקאמבק/AP

לטוב ולרע, לוס אנג'לס קליפרס היא הקבוצה המרתקת של הפלייאוף. הקליפרס קיבלו בצדק מבול של מחמאות על האופי שהוכיחו בסדרה ההירואית מול סן אנטוניו, אבל כעת הם שותפים לסדרה נוספת, בה דווקא היא הפעם על תקן הלוזרית. הבוקר (שישי), עם התרסקות בלתי מוסברת ברבע הרביעי, הם הפסידו 119:107 לרוקטס ופספסו הזדמנות להעפיל לגמר המערב לראשונה בתולדותיהם, אחרי שהחבורה מטקסס השוותה ל-3:3 בסדרה. כעת הסדרה תחזור לטקסס והכול יתנקז למשחק השביעי והמכריע ביום ראשון, בו הרוקטס יוכלו להשלים קאמבק מהסרטים אחרי שכבר היו בפיגור 3:1 בסדרה ונראו שבורים אחרי שתי תבוסות קשות רצופות.

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס, מול טרבור אריזה, יוסטון רוקטס. AP
וככה גריפין נראה לפני/AP

כדי לתאר את המשחק המשוגע הזה חייבים להתחיל מהרבע השלישי. אחרי מחצית שקולה למדי שהסתיימה ביתרון קל של הקליפרס, בלייק גריפין וחבריו יצאו כמו מלוע של תותח אל המחצית השנייה. יחד עם כריס פול השניים השתלטו על המשחק, השאירו אבק לרוקטס והעלו את הקליפרס ליתרון 19, במה שנראה היה בדרך לעוד תבוסה חד צדדית, כמו במשחקי 3 ו-4 בסדרה. הרוקטס הצליחו לקזז מעט מההפרש והורידו ל-13 לקראת סיום הרבע השלישי, אך הטירוף האמיתי הגיע ברבע האחרון. ג'יימס הארדן החולה ירד לספסל ודוויט הווארד, שרשם משחק מצוין עד אז, הפסיק לתפקד. למזלם ג'וש סמית', שנקבר בספסל של קווין מקהייל והציג יכולת מאכזבת וירודה בסדרה, התעורר משום מקום, והצית קאמבק אדיר. שמונה נקודות רצופות שלו ואסיסט לדאנק של קורי ברואר קבעו 102:102 כשנותרו ארבע דקות לסיום, וגם פסק הזמן של דוק ריברס לא עצר המפולת. עד הסיום בלייק גריפין וכריס פול המשיכו להחטיא, בעוד שסמית' וברואר נשארו בזון משלהם וסגרו עניין עם קליעות גדולות.

עד כמה הקאמבק גדול? הרבע האחרון הסתיים ב-15:40 (!) לטובת יוסטון. אחרי 50 ניסיונות כושלים, הרוקטס סוף סוף רשמו ניצחון ראשון אי פעם במשחק פלייאוף בו פיגרו בהפרש דו ספרתי עם הכניסה לרבע האחרון. במשך כל הרבע האחרון ג'יימס הארדן ודוויט הווארד לא קלעו ולו סל שדה אחד. ג'וש סמית' וקורי ברואר, גיבורי המשחק, סיימו עם 19 נקודות כל אחד. דוויט הווארד היה מצוין במשך שלושה רבעים וסיים עם 20 נקודות ו-21 ריבאונדים, בעוד הארדן סגר ערב בינוני עם 23 נקודות ב-5 מ-20 מהשדה. כריס פול (31 נקודות, 11 אסיסטים) ובלייק גריפין (28 נקודות, 8 ריבאונדים) היו מצוינים, אך נדמו כמו יתר חבריהם ברבע האחרון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני לוס אנג'לס קליפרס ג'יי ג'יי רדיק, ג'מאל קרופורד. GettyImages
רדיק והקליפרס כבר חגגו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully