וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בארה"ב: 34 אחוז מאמינים שג'ורדן ינצח את לברון באחד על אחד

וכן, מדובר על משחק היפותטי שהיה נערך היום, כשהוד אווירותו בן 52. גולדן סטייט הקבוצה האהובה ביותר בפלייאוף, סטפן קרי השחקן האהוב ביותר. נתונים מעניינים נוספים מחכים לכם בפנים

שחקן שיקגו בולס לשעבר מייקל ג'ורדן. AP
לא היינו מתנגדים לראות משחק שכזה. ג'ורדן בימיו הטובים/AP

חברת הסקרים "פאבליק פוליסי פולינג" ערכה סקר ספורט מקיף בקרב הציבור האמריקאי, שהוליד מספר נתונים מעניינים מאוד. בראשם, 34 אחוז מהנשאלים מאמינים שמייקל ג'ורדן הנוכחי - בן 52, נזכיר למי ששכח - ינצח את לברון ג'יימס במשחק אחד על אחד, אם התמודדות היפותטית כזו היתה מתקיימת היום. הוד אווירותו אף קיבל 77 אחוז מהקולות בשאלה מי הוא השחקן הגדול בכל הזמנים, כשלברון הסתפק ב-14 אחוזים לא רעים כלל.

גולדן סטייט, כך על פי אחת מחברות הסקרים האמינות בארצות הברית, היא הקבוצה האהובה ביותר בפלייאוף הנוכחי. 19 אחוז היו רוצים לראות אותה הולכת עד הסוף, לעומת 17 שמעודדים את שיקגו, 15 את קליבלנד, 12 את הקליפרס, 11 את אטלנטה, 5 את יוסטון וממפיס ו-4 את וושינגטון.

סטפן קרי הוא השחקן האהוב בליגה עם 19 אחוז, אחד יותר מלברון, כשקובי מסתפק ב-14, קווין דוראנט ב-13, טים דאנקן ב-10, דרק רוז ב-5 ודירק נוביצקי וכריס פול ב-4 כל אחד. אגב, אם מפלגים את הקולות לדמוקרטים ורפובליקאים, הרי שהדמוקרטים יותר אוהבים את לברון, והרפובליקנים מעדיפים את קרי.

ליגת ה-NFL היא עדיין הפופולרית ביותר בארצות הברית, כך לפי הסקר, כש-56 אחוזים הגדירו את עצמם כ"אוהדים" של ליגת הפוטבול האמריקאית, לעומת 46 שקיבלה ליגת ה-MLB. רק 37 אחוז הגדירו עצמם כאוהדים של ה-NBA, שזה קצת יותר מענף הגולף (23), ליגת ההוקי האמריקאית (22) ואגרוף (22). אגב, 68 אחוז מהאמריקאים השיבו שממש לא עניין אותם מי ינצח בקרב המאה שנערך לפני כשבועיים.

גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי. AP
השחקן האהוב בליגה. סטף קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully