וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הפלייאוף בלאומית: מכבי קרית גת עלתה ליתרון 0:1

הקבוצה של נתי כהן ניצחה את קרית אתא 65:69, גנבה את יתרון ביתיות ועשתה צעד גדול אל עבר ליגת העל. אלעד הופמן, שנכלל בחמישיית העונה, הצטיין עם 20 נקודות, שלשה גדולה לליפשיץ

חמישיית העונה בליגה הלאומית: ליאור שגב, גיא דותן, אלעד הופמן, ברנדון בראון, כריס ווטסון. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
חמישיית העונה בלאומית: ליאור שגב, גיא דותן, אלעד הופמן, ברנדון בראון וכריס ווטסון/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

מכבי קרית גת עלתה הערב (חמישי) ליתרון 0:1 בסדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית, לאחר שגנבה את יתרון הביתיות עם 65:69 על עירוני קרית אתא. מדובר בסדרת הטוב מחמישה משחקים, בסיומה תוכרע העולה לליגת העל, כשהמשחק השני יערך ביום שני בקרית גת.

הקבוצה של נתי כהן פתחה היטב, ואחרי רבע ראשון צמוד ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 32:38, בעיקר בזכות 14 נקודות של אלעד הופמן. ברבע השלישי קבע גל איתן יתרון שיא של 37:49, אלא שג'וינר דאליס ותומר גינת השלימו קאמבק גדול, וגיא דותן השווה ל-65:65, דקה לסיום. ליאור ליפשיץ ענה בשלשה גדולה, דותן איבד, וטרוויס רלפרוד סגר עניין מהקו. הופמן הצטיין עם 20 נקודות, רלפורד הוסיף 11 וגל איתן 10. את המפסידה הוליכו ג'וליאן מילס (13 ריבאונדים), דאליס (13) וגינת (13) עם 14 נקודות כל אחד.

לפני פתיחת המשחק נבחרו ליאור שגב, גיא דותן, אלעד הופמן, ברנדון בראון וכריס ווטסון לחמישיית העונה. פריצת העונה ניתנה לזיו בן צבי ומאמן העונה הוא שרון אברהמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully