וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה: המבורג הפסידה 2:1 לשטוטגרט, פרייבורג ניצחה 1:2 את באיירן

מחזור לפני סיום העונה ונראה שהקבוצה מהצפון בדרך לירידת ליגה ראשונה בתולדותיה אחרי הפסד בקרב ישיר על הירידה. פפ גווארדיולה עם הפסד נוסף. שש קבוצות עדיין בסכנת ירידה

פייר מישל לאזוגה שחקן המבורג. GettyImages
לאזוגה והמבורג בדרך לליגה השנייה. לאזוגה/GettyImages

המחזור ה-33 והלפני אחרון בבונדסליגה נערך היום (שבת) כשכל תשעת המשחקים נערכו במקביל. במוקד עמד קרב התחתית הסוער בין שטוטגרט להמבורג, כשהקבוצה של הוב סטיבנס מצליחה לנצח 1:2 ולהשאיר לעצמה סיכוי לא רע לשרוד בליגה. פאדרבורן הפסידה 1:0 לשאלקה והיא בצרות צרורות, פרייבורג ביצעה מהפך דרמטי וניצחה 1:2 את באיירן מינכן והאנובר הצליחה לרשום ניצחון חוץ חשוב, 1:2 על אוגסבורג. בורוסיה מנשנגלדבאך הבטיחה את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות כשניצחה 0:2 בחוץ ורדר ברמן. הרטה עדיין לא הבטיחה את הישארותה כשסיימה ב-0:0 ביתי מול פרנקפורט, לברקוזן ניצחה 0:2 את הופנהיים.

אוהד המבורג. GettyImages
עצוב לראות את אוהדי המבורג/GettyImages

שטוטגרט - המבורג 1:2

איזה משחק תחתית קריטי במרצדס בנץ ארנה. זה היה משחק שהבטיח קרב תחתית לוהט ומרתק וגם קיים. בסופו של דבר, שטוטגרט הצליחה לנצח 1:2 חשוב מאוד את המבורג וקירבה את הדינוזאורים לירידה ראשונה לליגת המשנה. גויקו קצ'אר כבש את הראשון והעלה את הצפוניים ליתרון בדקה ה-12, אך כריסטיאן גנטנר (27) ומרטין הרניק (35) ביצעו מהפך קריטי, ששיפר את מאזן הנקודות של שטוטגרט ל-33 והיא במקום ה-16 ממנו הולכים למבחנים. המבורג במקום הלפני אחרון ממנו יורדים ליגה עם 32 נקודות בלבד. המבורג תארח במחזור האחרון את שאלקה, שטוטגרט תצא לקרב חוץ ישיר בפאדרבורן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט. GettyImages
הכול ברגליים שלהם. גנטנר/GettyImages

פרייבורג - באיירן מינכן 1:2

הבווארים עם עוד הפסד ליגה והפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. הפעם זה גם הפסד קריטי. לא לבאיירן מינכן, שכבר איבדה עניין בליגה, אלא ליריבתה. פרייבורג חזרה מפיגור ל-1:2 מול באיירן מינכן, כשאדמיר מחמדי (33) ונילס פיטרסן (89) כובשים את השערים לקבוצה מהיער השחור ומבטלים שער יתרון מוקדם של בסטיאן שווינשטייגר (13). פרייבורג עם 34 נקודות, שתיים מעל המקום ממנו יורדים ליגה ובמחזור הבא היא יוצאת להאנובר לקרב גדול.

אדמיר מחמדי שחקן פרייבורג מול באיירן מינכן. GettyImages
מחמדי ופרייבורג עם קאמבק ענק/GettyImages

שאלקה - פאדרבורן 0:1

כמה אכזרי, כמה אכזרי. פאדרבורן הצליחה להחזיק מעמד מול שאלקה במשך 89 דקות וגם על רשת נקייה עד שהגיע שער נגיחה מצוין של קלאס יאן הונטלאר. שאלקה ניצחה 0:1 את פאדרבורן והורידה אותה למקום האחרון ואולי גם לליגת המשנה. הקבוצה הקטנטנה ממערב גרמניה עם 31 נקודות לפני המחזור האחרון, בו תארח את שטוטגרט לקרב קריטי בין שתיים משלוש האחרונות. גם ניצחון עלול שלא להספיק לפאדרבורן.

שחקן פאדרבורן מוריץ שטופלקאמפ. רויטרס
חייבים לנצח את שטוטגרט במחזור האחרון. מוריץ שטופלקאמפ/רויטרס

אוגסבורג - האנובר 2:1

ניצחון קריטי גם לקבוצה מהצפון, שרשמה ניצחון ראשון מאז ה-0:2 על אותה אוגסבורג בדיוק בסיבוב הקודם ובתאריך 16 בדצמבר 2014. עכשיו, האנובר ניצחה 1:2 דרמטי במיוחד בבוואריה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-34, אחת מעל המקום ממנו הולכים למבחנים כשבמחזור הבא היא מארחת בבית את פרייבורג למשחק קריטי בין שתיים שנמצאות כרגע מעל האזור המסוכן, אבל עדיין במצב קשה.

לארס שטינדל, קפטן האנובר שיעבור בסיום העונה לגלדבאך, הראה שהוא עדיין בקבוצה הנוכחית שלו ובגדול כשכבש צמד לאורחת (24 ו-55). מרווין היץ כבש כדי לאזן זמנית בפנדל (30). הירוקי סקאי מהאנובר הורחק בדקה ה-77, פול ורהאג (90) וראול בובאדיז'ה (95) הורחק אצל המארחת.

לארס שטינדל שחקן האנובר. GettyImages
לארס שטינדל עם צמד/GettyImages

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:0

ניצחון שמיני בתשעת המחזורים האחרונים לסייחים, שהבטיחו השתתפות ראשונה אי פעם בליגת האלופות במתכונתה הנוכחית. רפאל הברזילאי כבש צמד (53 ו-85) כדי לסדר לקבוצה של לוסיאן פאברה את הניצחון הקריטי ואת הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. לברקוזן תסיים את העונה במקום הרביעי ותשחק במוקדמות ליגת האלופות.

רפאל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך (ימין) עם פטריק הרמן. GettyImages
רפאל והרמן יהיו בליגת האלופות בעונה הבאה/GettyImages

וולפסבורג - בורוסיה דורטמונד 1:2

החזרה הגנרלית לקראת גמר הגביע הסתיימה עם ניצחון של הזאבים, ששיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-68, שתיים מעל גלדבאך. קווין דה בראונה שבר את שיא הבישולים לעונה בבונדסליגה עם הבישול ה-20 וה-21 שלו כשאת הראשון הוא מסדר לדניאל קאליג'ורי אחרי דקה אחת בלבד ואת השני הוא מבשל לנאלדו בדקה ה-49. פייר אמריק אובמיאנג עוד איזן בין לבין בדקה ה-11, אבל זה לא הספיק לדורטמונד, שקיבלה בשורה משמחת עם חזרתו של מרקו רויס שעלה כמחליף, אבל תסיים את העונה מתחת ליריבה המושבעת שאלקה.

דניאל קאליג'ורי שחקן וולפסבורג. GettyImages
קאליג'ורי חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

הרטה ברלין - איינטרכט פרנקפורט 0:0

באייר לברקוזן - הופנהיים 0:2
ללברקוזן: הקאן צ'לאנוילו (45), שטפן קיסלינג (61)

מיינץ - קלן 0:2
למיינץ: קו יא צ'אול (47), חאירו סמפריו (83)

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג. GettyImages
ערב עצוב. ואן דר וארט/GettyImages
אוהד המבורג. GettyImages
נשבר הלב. אוהד המבורג מתוסכל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully