וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערבים להלוואה שניתנה למכבי נתניה: יעקב שחר ואיזי שרצקי

14.5.2015 / 20:10

ראשי מכבי חיפה וקרית שמונה חתמו על הערבות להלוואה בסך חצי מיליון השקלים שקיבלה נתניה ממרכז מכבי. לארי קאיודה לא ישחק בשבת כדי לא לסכנו, שחקני הקבוצה הגיעו לאירוע המחאה של האוהדים

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי נתניה עוד צריכה להוכיח ספורטיביות בשבת, כשתתארח בסמי עופר אצל הפועל חיפה במשחק שישפיע ישירות על זהות היורדת הנוספת לליגה הלאומית. אולם, כבר עתה אפשר לקבוע שהמועדון הצליח לסיים את העונה על הרגליים וללא שביתה שהייתה מכתימה את כל הכדורגל הישראלי, בזכות שני אנשים שהסכימו להיות ערבים להלוואה בסך 500 אלף שקלים שקיבלה נתניה ממרכז מכבי: יעקב שחר ואיזי שרצקי.

- יעקב שחר בעלי מכבי חיפה (שמאל) עם בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. קובי אליהו
דאגו לנתניה ולליגה. איזי שרצקי עם יעקב שחר/קובי אליהו

כזכור, בשבוע שעבר עוד השביתו שחקני מכבי נתניה את האימונים ואיימו לא להופיע למשחקים מול הפועל עכו והפועל חיפה. השחקנים דרשו לקבל שתי משכורות באופן מיידי, אחרת לא ישובו אפילו להתאמן. מי שהסכימו לתת למכבי נתניה את ההלוואה הם בכירי מרכז מכבי, אך הם דרשו ערבות של גורם בכיר כלשהו ומכבי נתניה פנתה באופן אוטומטי להתאחדות לכדורגל. זו סירבה להיות ערבה להלוואה, ובמנהלת הליגה אמרו שדרכם לא עוברים כספים ולכן גם הם אינם יכולים להיות ערבים. כל מי שסירב לתת ערבות טען כי נתניה מועמדת לפירוק בזמן הקרוב, לכן כל ערבות כזו תהיה כאילו נלקח סיכון גדול שלא תוכל לפרוע את חובה והערבים יאלצו לשלם.

מי שהרימו את הכפפה בסופו של דבר הם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ובעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. השניים, אשר עומדים בראש מועדונים המשתייכים למרכז מכבי, הסכימו לתת את הערבות לסכום המשמעותי וביום חמישי שעבר הועבר צ'ק על סך חצי מיליון שקלים לנתניה, מה שאפשר למנכ"ל רועי דניאל למסור לשחקנים המחאות עם משכורות פברואר ומרץ.

בנתניה אישרו את הפרטים: "שחר ושרצקי עשו מעשה קולגיאלי ממדרגה ראשונה. בזכות מרכז מכבי והערבות שלהם הגענו לסיים את העונה הזאת, במה שלפני שבוע נראה משימה בלתי אפשרית".

בתוך כך, החלוץ לארי קאיודה לא ישחק בשבת מול הפועל חיפה. במועדון הוחלט לא לשתפו מחשש שייפצע, כדי לא לסכן את מכירתו לאוסטריה וינה. החלוץ הניגרי ימריא לאוסטריה בימים הקרובים לבדיקות רפואיות וצפוי להשלים את העסקה. למעשה, קאיודה סיים את דרכו בנתניה עם 13 שערי ליגה העונה, אחרי 10 שערים שהבקיע בחצי שנה בעונת העלייה מהלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בתמונות מעצרת אוהדי מכבי נתניה

קובי אליהו

כמה מאות מאוהדי הקבוצה הפגינו הערב בכיכר העצמאות בעיר, בדרישה שהעירייה והעומדת בראשה מרים פיירברג יתמכו במועדון. ערן לוי, עומר פרץ וירין חסן הגיעו מטעם השחקנים, כשגם המנכ"ל רועי דניאל נשא דברים.

עומר פרץ אמר: "השחקנים לא היו מאוחדים בדרישות שלהם, זה התחלק 50-50, סך הכל כולם צודקים. בסופו של דבר החלטנו להתאמן ולקחת את שתי המשכורות שהבטיחו לנו, אנחנו מאמינים שישלמו לנו גם את שאר הכסף. אנחנו יודעים שהאנשים במועדון עושים הכל בשבילנו, ומאמינים שהדברים יסתדרו.

"הסיטואציה קשה מאוד, אי אפשר לומר אחרת. משכורות שלא משולמות זה לא דבר רגיל, אני נמצא פה כבר שלוש שנים ויודע שזה מועדון גדול, עם קהל ואיצטדיון ומתקן אימונים. אני חושב שבסופו של דבר יימצא רוכש, והמועדון הזה יילך לתקופות יפות יותר. אנחנו הולכים לתקופה של חוסר ודאות, אוטוטו צריך לחזור להתאמן".

ערן לוי: "כיף להיות כאן, עברתי שתי עונות טובות מאוד מבחינת כדורגל. חצי השנה האחרונה הייתה קשה, אבל אסור לשכוח מה היה בעונה שעברה ובסיומה. אם היינו הולכים עם המצב הקשה ומשלימים איתו, כל שחקן ושחקן היה צריך לעזוב את הכדורגל ואת מכבי נתניה. אם המועדון יתפרק או יילך למקום כזה או אחר זה יהיה חבל לכדורגל.

"אם לא היינו מחכים ולא היינו מאמינים, המצב לא היה משתנה. לי יש חוזה במכבי נתניה לשנתיים, טוב לי וכיף לי כאן. לא אמרו לי כלום, אני מאמין שאני נשאר, עם כל הלב והנשמה, אם יקרה משהו אחר? אלוהים יודע. יש הרבה קבוצות בליגת העל שמתנהלות בסכומים האלה, אין ספק שנתניה תצטרך להיות בליגת העל".

שחקן מכבי נתניה, לארי קאיודה. ברני ארדוב
סיים את תקופתו במכבי נתניה. לארי קאיודה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully