וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ברזילאי לאוסף: צ'לסי החתימה את נתן מאתלטיקו פרנאנסה

אלופת אנגליה מרחיבה את המושבה הברזילאית, וחתמה עם הקשר הקדמי בן ה-19, שיגיע עם פתיחת חלון ההעברות תמורת 4.5 מיליון ליש"ט: "תודה לצ'לסי על האמון, אעשה את המיטב כדי לעזור"

שחקן צ'לסי נתן שעבר מקבוצת אתלטיקו פרנאנסה. Heuler Andrey, GettyImages
נכלל בנבחרת הטורניר של גביע העולם עד גיל 17. נתן במדי פרנאנסה/GettyImages, Heuler Andrey

רכש ראשון לקראת העונה הבאה: צ'לסי החתימה היום (חמישי) את הקשר הברזילאי נתן, שחקנה של אתלטיקו פרנאנסה. נתן, בן 19, עבר בדיקות רפואיות וסיכם את תנאיו, ואמר במעמד החתימה: "אני מאושר להצטרף לצ'לסי, ואני מקווה שאוכל ללמוד ולפתח את המשחק שלי".

נתן אלן דה סוזה משחק כקשר קדמי או חלוץ שני, שרגלו החזקה היא הימנית. הוא ייצג את ברזיל בנבחרות עד גיל 17 ועד גיל 20, ובגביע העולם עד גיל 17 שנערך באיחוד האמירויות ב-2013 נכלל בנבחרת הטורניר, עם חמישה שערים בחמישה משחקים. הופעת הבכורה שלו בבוגרים של פרנאנסה הייתה במאי 2014.

Joga muito / Plays a lot 👍🏼🔝

A photo posted by Instagram Oficial † (@nathanallan10) on

בתחילת השבוע, עוד לפני החתימה, כתב בחשבון האינטסגרם שלו: "זה חלום שמתגשם, אני רוצה להודות לאלוהים, לאבי, למשפחתי ולחבריי שתמיד תמכו בי. אני מודה גם לקבוצת אתלטיקו פרנאנסה, שהייתה חלק מהמסע ושיחקתי במדיה במשך שש שנים. תודה לצ'לסי על האמון, אעשה את המיטב כדי לעזור לקבוצתי להגיע ליעדים חדשים. כולנו כחולים".

לפי דיווחים באנגליה, סכום ההעברה נע סביב 4.5 מיליון ליש"ט, והוא היה מבוקש גם על ידי מנצ'סטר סיטי, ארסנל וליברפול. יהיה הברזילאי החמישי באלופת אנגליה, ויצטרף לבני ארצו פליפה לואיס, רמירז, אוסקר, דייגו קוסטה ו-וויליאן, כשגם לוקאס פיאזון שייך לבלוז.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully