וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אחרי שני ניצחונות חוץ, סדרת הגמר חוזרת לבית מכבי

בשוויון 1:1, הקבוצות של ראשון לציון ממשיכות להיאבק על התואר. הפועל תנסה לגנוב משחק נוסף בחוץ, מכבי תקווה להמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול ביום שני

ג'ו מתתיה מאמן מכבי ראשון לציון כדוריד. עמית שיסל, מערכת וואלה! NEWS
החזיר את הביתיות. ג'ו מתתיה, מאמן מכבי/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל

סדרת גמר ליגת הכדוריד בין מכבי להפועל ראשון לציון תגיע מחר (שישי, 16:00) למשחק מספר 3 במצב של 1:1. שתי הקבוצות ניצחו את משחקי החוץ, והיתרון בהפרש השערים הוא של מכבי, שתארח את המשחק הקרוב.

מכבי הביסה את הפועל 29:38 ביום שני, כשהשוער יוליאן סטראט הצטיין והחזיר לקבוצה של ג'ו מתתיה את הביתיות בסדרה. במשחק הראשון, ביום שישי שעבר, ניצחה מחזיקת הגביע 34:30 בבית מכבי, ומחר היא תנסה לעשות זאת שוב, על מנת להתקרב לזכייה בדאבל ראשון מאז 2001.

באיגוד הכדוריד הצביעו על כך שהסדרה הנוכחית מתאפיינת במספר שערים גבוה במיוחד: בשני המשחקים הראשונים נכבשו 131 שערים, לעומת 112 בעונה שעברה בין מכבי תל אביב להפועל ראשון לציון ו-111 בסדרת הגמר הקודמת שהפגישה את היריבות מעיר היין.

האלופה היוצאת, מכבי תל אביב, הגישה בקשה להירשם למוקדמות ליגת האלופות, על אף שאיבדה את הכתר כבר בחצי הגמר. הבקשה הועברה לאיגוד האירופי, וסיכויי הצלחתה תלויים במידה רבה בזהות האלופה: הפועל הודיעה כי תירשם בכל מקרה לגביע האתגר, ואילו מכבי תשקול להירשם לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully