וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא - עפולה 1:2, בני לוד - הפועל רמת גן 0:2

שוואט כבש אחרי 24 שניות, יצחק איזן לירוקים תוך דקה וקהינדה הורחק (50). ניסים קבע מהפך (86) והירוקים ביתרון שתי נקודות לפני המחזור האחרון. לוד ניצחה משערים של עבאס (52) וברדה (78), ההכרעה: במחזור הסיום

צילום ועריכה: קובי אליהו

שבוע אחרי חגיגות העלייה של בני יהודה, הפועל כפר סבא קיוותה להצטרף אליה ועשתה את שלה עם ניצחון דרמטי 1:2 על הפועל עפולה. אלא שבני לוד, שניצחה 0:2 את הפועל רמת גן, גרמה לכך שההדחה תידחה לשבוע הבא. אל מחזור הסיום יגיעו הירוקים ביתרון שתי נקודות, כאשר תיקו בחוץ מול רמת גן יספיק להם בזכות הפרש שערים עודף, בעוד לוד תארח את אחי נצרת. בתחתית, טבריה צימקה את הפיגור מנצרת עילית לשתי נקודות בלבד, כאשר נותר עוד מחזור אחד. הטבריאנים סיימו ב-3:3 דרמטי אצל בית"ר תל אביב רמלה, נצרת עילית ספגה לקראת הסיום והפסידה 1:0 לרמת השרון.

אורן ניסים הפועל כפר סבא חוגג. קובי אליהו
הגיבור של כפר סבא. ניסים/קובי אליהו

פלייאוף עליון

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 1:2

זה היה קשה. עפולה, שהגיעה עד חצי גמר גביע המדינה, הייתה קרובה לקלקל את התכניות לירוקים, אבל ארבע דקות לסיום, אורן ניסים הוותיק והמנוסה הכריע עם שער בנגיחה, שהשאיר את כפר סבא ביתרון שתי נקודות על פני לוד, מחזור אחד לתום העונה. בשבוע הבא, כפר סבא והאוהדים שלה ינסו לחגוג בחוץ מול הפועל רמת גן.

דקה 1: גול! איזו פתיחה אדירה. מהלך התקפי מפתיע הסתיים בנגיחה של שאווט ממטר. 0:1 מדהים לעפולה תוך 24 שניות.

דקה 2: גול! דברים כאלה לא רואים בכל יום, גם לא בכל שנה. אלקיים פרץ באגף ומצא את הראש של יצחק, שנגח פנימה. 1:1 תוך דקה וחצי. וואו!


דקה 50: אדום! קהינדה זרק את עצמו ברחבה, השופט שלף לו צהוב שני והרחיק אותו. החלוץ הצעיר פרץ בבכי.

דקה 86: גול! איזו דרמה! כפר סבא נראתה אבודה, עד שאורן ניסים הוותיק והמנוסה הכניס את הראש לכדור גובה. מאיר כהן יכול היה לעצור, אך הדף פנימה. 1:2 לירוקים.

בני לוד - הפועל רמת גן 0:2

לוד התקשתה לפצח את ההגנה של האורדונים ובמשך דקות ארוכות נראה היה שהיא מפספסת גם את הצ'אנס האחרון שלה לכאורה, אולם בסופו של דבר היא השיגה ניצחון ראשון על רמת גן מאז מאי 2009 ובמידה מסוימת, גם נקמה בה על אירועי וינטר הידועים לשמצה מלפני שלוש שנים. לוד תנסה לנצח את אחי נצרת במחזור הסיום ותקווה להפסד של כפר סבא, שישלח אותה לליגת העל.

דקה 52: גול! מחמוד עבאס כבש בבעיטה חזקה מרחוק ולוד סופסוף פרצה את הסכר, 0:1.

דקה 78: גול! ינון ברדה חתם מתוך הרחבה עם בעיטה לפינה התקפה יפה של לוד והעלה את המארחת ל-0:2. ההכרעה נדחית לשבוע הבא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חגיגה גדולה בכפר סבא/קובי אליהו

פלייאוף תחתון

הפועל ניר רמת השרון - הפועל נצרת עילית 0:1

שחקני המארחת לא קיבלו משכורת כבר כמה חודשים ואיימו בשביתה, אך לבסוף הופיעו למשחק ושער ניצחון של בר שם טוב בדקה ה-86 גרם ליריבתם להישאר מסובכת בקרב נגד הירידה. כעת, נצרת עילית ביתרון שתי נקודות בלבד על פני טבריה ובמחזור הסיום היא תנסה לשמור על המקום ה-14, המוביל למבחנים, כאשר תארח את ראשון לציון.

בית"ר תל אביב רמלה - עירוני טבריה 3:3

טבריה, שהשיגה ניצחון דרמטי ביום שני בנצרת עילית, עוד לא מוותרת. עדן שרם כבש למארחת (31), אך לירון אלימלך איזן (39). איציק אבושדיד שוב העלה את תל אביב רמלה ליתרון (45) ודידייה קוגבניה הוסיף (50), אבל אלימלך השלים צמד (55) ושלום עקיבא קבע שוויון בפנדל (70). טבריה תפגוש את רמת השרון ותנסה להשלים קאמבק ולהימנע מירידה.

מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 1:0
לירושלים: גיא כהן (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully