וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יחסר לי לשחק באנפילד. דמעות? אני מקווה שלא תראו אותן"

סטיבן ג'רארד ייפרד בשבת מאנפילד אחרי 17 שנה, וינסה לסיים עם ניצחון מול הקהל הביתי: "אני מצטער אם גזלתי תשומת לב מהחברים לקבוצה, הרגע של סיום המשחק מפחיד אותי"

סטיבן ג'רארד קפטן ליברפול יחד עם ג'ורדן הנדרסון. Clive Rose, GettyImages
עם היורש, ג'ורדן הנדרסון. ג'רארד, השבוע מול צ'לסי/GettyImages, Clive Rose

סטיבן ג'רארד ישחק בשבת בפעם האחרונה באנפילד לפני המעבר ללוס אנג'לס, כשליברפול תארח את קריסטל פאלאס. הקבוצה של ברנדן רוג'רס תנסה להבטיח את המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית, ולשמור על סיכוי, גם אם קלוש, לעקוף את מנצ'סטר יונייטד בקרב על המקום בפלייאוף ליגת האלופות.

ג'רארד משחק בליברפול מאז 1987 ובבוגרים מאז 1998. הוא זכה עם הסקאוזרס פעם אחת בליגת האלופות, פעמיים בגביע האנגלי ואפס פעמים באליפות. ולדבריו, במסיבת עיתונאים שערך לקראת המשחק, זו החרטה היחידה בקריירה שלו באדום.

"אני בסדר, אני מצפה למשחק האחרון ואני רוצה מאוד לנצח בו", אמר אחר הצהריים ג'רארד, "חשוב לי לסיים בצורה טובה מול האוהדים שלנו, אני רוצה להיפרד מהאוהדים באנפילד ובכל העולם. זה יהיה אמוציונלי. אני לא אוהב להיות במרכז תשומת הלב, אבל אי אפשר להימלט מזה, אני קצת מצטער עבור חבריי לקבוצה ומתנצל אם גזלתי מהם תשומת לב.

"אני לא יודע איך זה יהיה בסיום המשחק, הרגע הזה מפחיד אותי. לשחק באנפילד, מול האוהדים שלנו, עם החברים לקבוצה, זה יחסר לי. דמעות? אני מקווה שלא תראו אותן".

סטיבן ג'רארד עם לואיס סוארס, ליברפול. GettyImages
סטיבן ג'רארד עם לואיס סוארס, ליברפול/GettyImages

הקפטן, שלא הצליח להצעיד את חבריו לליגת האלופות בעונת הפרידה שלו, אמר כי הוא מקווה שההנהלה תמשיך לתת אמון בברנדן רוג'רס. "המועדון מנסה בכל שנה לשפר את הסגל ולהביא שחקנים טובים, השנה לא הצלחנו, אבל עדיין יש ליבה מצוינת של שחקנים עם פוטנציאל גדול. התקרבנו לארבע הראשונות, אחרי שאיבדנו את אחד השחקנים הטובים בעולם, לואיס סוארס, וגם ללא דניאל סטארידג'".

לדבריו, המאמן שהוא חב לו את הקריירה הוא ג'ראר הויה, שהעלה אותו לבוגרים ומינה אותו לקפטן בגיל 23, אבל "היה לי המזל לעבוד גם עם ברנדן, עם קני דלגליש, רוי הודג'סון לא הצליח כאן אבל היה לי קשר טוב איתו. רפא בניטס שיפר אותי טקטית, והיה לנו את איסטנבול". הוא עצמו מקווה להפוך למאמן בעתיד ומשלים בימים אלה את הקורס של אופ"א, "אבל כדי לקבל תפקיד, אתה צריך להיות טוב מספיק. השם שלך לא יסדר לך משרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully