וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: נדאל, פדרר ודג'וקוביץ' העפילו לרבע הגמר, מארי פרש

השור הספרדי ניצח את איזנר 4:6, 4:6 ויפגוש בסיבוב הבא את ואוורינקה שניצח את דומיניק תיאם, פדרר גבר על אנדרסון 3:6, 5:7, דג'וקוביץ' ניצח את בלושי בשלוש מערכות. מארי נפצע ופרש

רפאל נדאל  טניסאי. AP
יכולת טובה ברומא. רפאל נדאל/AP

טורניר רומא היוקרתי (סך פרסים של מעל 3 מיליון יורו) נמשך היום עם משחקו של מלך החימר, רפאל נדאל, שעלה בצורה חלקה לרבע הגמר של הטורניר אחרי ניצחון 4:6, 4:6 על ג'ון איזנר האמריקאי.

נדאל, שהפסיד לעיני הקהל הביתי שלו בגמר של טורניר מדריד מול אנדי מארי, התקשתה בפתיחת המשחק מול האמריקאי הגבוה בעל ההגשות החזקות, אך הציל שלוש נקודות שבירה כבר בפתיחה ושבר ל-2:3 כדי לנצח את המערכה הראשונה. במערכה השנייה נדאל המתין עד למשחקון התשיעי, בו הוא שבר ל-4:5 בדרך לניצחון במשחק כולו שנמשך כשעה ו-20 דקות בלבד. נדאל יפגוש בסיבוב הבא את סטאן ואוורינקה, השוויצרי המדורג 8 בטורניר, שניצח במשחק שלו מול דומיניק תיאם האוסטרי 6:7, 4:6.

גם רוג'ר פדרר (2) עשה את העבודה, כשניצח בסיבוב השלישי 3:6, 5:7 את קווין אנדרסון (15) הדרום אפריקאי בתום שעה ו-15 דקות. ברבע הגמר יפגוש את תומאש ברדיך, שניצח את פאביו פוניני 3:6, 6:3, 6:7.

נובאק דג'וקוביץ' טיפס גם הוא לרבע הגמר, אך נאלץ לעשות זאת אחרי ששב מפיגור מערכה בדרך ל-7:5, 2:6, 3:6 על תומאש בלושי.

אנדי מארי, הבריטי המצוין שזכה בטורניר החימר האחרון במדריד, הודיע היום על פרישתו מהטורניר בשל פציעה קלה. מארי, שנחשב לאחד הפייבוריטים הגדולים בטורניר הזה, העדיף לשמור כוחות לקראת הגראנד סלאם בצרפת ומי שנהנה מההפקר הוא דויד גופין שקיבל כרטיס חופשי לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully